| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 21 日 星期四  |
| 905905:) |
分類: 未分類 |
905:)
今次我期待的是905:)

哈哈....唔講個個la*
有個好消息..!-0-`
就系我用得番msn la*
嘻嘻...各位朋友系咁好開心呢!*
ya..我知你地系架la..y0:)
但系我都仲有個bad消息..-v-
大家睇到d句系唔系心情都d0wn哂呢!
kaka*v*`唔講笑la....
登登登登登登登登登登登登登登....壞消息系...
我個電腦冇聲出....*
今焦人地好有心情咁去睇棒棒仔`
點知冇聲出w0`
-0-唉...唔開心唔開心...
但系其實系唔系真系要安音效卡驅動程式d舊野!!!
我d個1半半電腦白痴真系唔系好知..!-v-
s0我要打今次bl0g黎令請高明..!
y000....大家如果睇到我d個高明的話`
請快快快快幫助下本人....^v^
唔講la..我要研究1下個音效卡驅動程式..
真系令人摸不著頭腦也...唉...煩煩煩煩也`
/3\ 沙 u la la<------嘻嘻
|
出生TIME`: 2008-08-21 12:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 20 日 星期三  |
| Y0..部電話` |
分類: 未分類 |
唉....SOR牙各位`
人家我之所以咁耐冇打個BL0G..*
系因為我部電腦壞鬼左..-0-`
S0咁耐冇上過黎AND打過..!
E+保手估計部電腦都好番到80個%`
-v-`唉..我都唔知道...
0H!N0`總之就煩煩煩煩煩...*
系牙..朋友們..我可能都唔知0N唔0N到MSN`
BECAUSE個MSN勁舊...*
又D0WN唔到個D新板..-口-`
S0部電腦搞咩鬼野我都唔清楚`
KA鳴鳴KA:)
好LA..有咩消息我會同大家講架LA!
Y0...:)系咁先LA....
要搞我部電腦LU....  |
出生TIME`: 2008-08-20 07:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 30 日 星期三  |
| KAKA:) |
分類: 未分類 |
Y0Y0....*
我個BL0G完工LU`
今次改左D個板....!
就希望大家中2 LA:)
同理差唔多系好多野都改哂..*
嗯.....系L0R...>0<`
唔知系咪得閒到爆....:)
就搞BL0G LA`
好..為慶祝我正好個BL0G!
p0st歌仔俾你地牙...<3`
嘻嘻YAYA....`

鄧麗欣-內在美
一熄燈掣看這間房那樣暗 我會更美麗動人
不開燈總會跟你合襯 上鏡扮靚我永遠是次等
內裡的私隱 不發現的私隱 如能讓我挨得更近
天賦異能 總好過別人 你請看真 再看真便會因我入神
@你未見到內心的優美 你未了解弱質心理
你未理解樂觀者也可悲 只想你 欣賞我 若是好奇
帶著你走在心中窺秘 透視這種特色的美
放下眼鏡或許找到轉機 只得你可窺探
視力依稀反會顯得美
衣飾比拚永遠都不會獲勝 你看我似是異形
聽心聲 可會比較動聽 看看內裡會有個漂亮佈景
未見底心境 不發現的心境 埋藏著我一些野性
當你共鳴 喜歡我類型 你請抱緊 再抱緊便會因我動情
Repeat @
你未見到內心的優美 你未了解弱質心理
你未理解樂觀者也可悲 只想你 欣賞我 若是好奇
帶著你走在心中窺秘 透視這種特色的美
放下眼鏡或許找到轉機 只得你可窺探
內在裝飾總會討好你
哈哈`就咁LA:)
唔講LU...BYE也  |
出生TIME`: 2008-07-30 10:21 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 59 | »
|