SHINee
macy9605
暱稱: 雜BABY*
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2010.12.14온유;D
;)
開心;->
旅行日;->
yeah!!!
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 177
留言總數: 938
今日人氣: 47
累積人氣: 15247
 2008 年 8 月 21 日  星期四   晴天


905905:) 分類: 未分類

905:)

今次我期待的是905:)

哈哈....唔講個個la*

有個好消息..!-0-`

就系我用得番msn la*

嘻嘻...各位朋友系咁好開心呢!*

ya..我知你地系架la..y0:)

但系我都仲有個bad消息..-v-

大家睇到d句系唔系心情都d0wn哂呢!

kaka*v*`唔講笑la....

登登登登登登登登登登登登登登....壞消息系...

我個電腦冇聲出....*

今焦人地好有心情咁去睇棒棒仔`

點知冇聲出w0`

-0-唉...唔開心唔開心...

但系其實系唔系真系要安音效卡驅動程式d舊野!!!

我d個1半半電腦白痴真系唔系好知..!-v-

s0我要打今次bl0g黎令請高明..!

y000....大家如果睇到我d個高明的話`

請快快快快幫助下本人....^v^

唔講la..我要研究1下個音效卡驅動程式..

真系令人摸不著頭腦也...唉...煩煩煩煩也`

/3\ 沙 u la la<------嘻

 

出生TIME`: 2008-08-21 12:41 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2008 年 8 月 20 日  星期三   晴天


Y0..部電話` 分類: 未分類

唉....SOR牙各位`

人家我之所以咁耐冇打個BL0G..*

系因為我部電腦壞鬼左..-0-`

S0咁耐冇上過黎AND打過..!

E+保手估計部電腦都好番到80個%`

-v-`唉..我都唔知道...

0H!N0`總之就煩煩煩煩煩...*

系牙..朋友們..我可能都唔知0N唔0N到MSN`

BECAUSE個MSN勁舊...*

又D0WN唔到個D新板..-口-`

S0部電腦搞咩鬼野我都唔清楚`

KA鳴鳴KA:)

好LA..有咩消息我會同大家講架LA!

Y0...:)系咁先LA....

要搞我部電腦LU....

出生TIME`: 2008-08-20 07:07 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2008 年 7 月 30 日  星期三   晴天


KAKA:) 分類: 未分類

 Y0Y0....*

我個BL0G完工LU`

今次改左D個板....!

就希望大家中2 LA:)

同理差唔多系好多野都改哂..*

嗯.....系L0R...>0<`

唔知系咪得閒到爆....:)

就搞BL0G LA`

好..為慶祝我正好個BL0G!

p0st歌仔俾你地牙...<3`

嘻嘻YAYA....`

  

鄧麗欣-內在美

一熄燈掣看這間房那樣暗 我會更美麗動人
不開燈總會跟你合襯 上鏡扮靚我永遠是次等
內裡的私隱 不發現的私隱 如能讓我挨得更近
天賦異能 總好過別人 你請看真 再看真便會因我入神

@你未見到內心的優美 你未了解弱質心理
  你未理解樂觀者也可悲 只想你 欣賞我 若是好奇
  帶著你走在心中窺秘 透視這種特色的美
  放下眼鏡或許找到轉機 只得你可窺探
  視力依稀反會顯得美

衣飾比拚永遠都不會獲勝 你看我似是異形
聽心聲 可會比較動聽 看看內裡會有個漂亮佈景
未見底心境 不發現的心境  埋藏著我一些野性
當你共鳴 喜歡我類型 你請抱緊 再抱緊便會因我動情

Repeat @

你未見到內心的優美 你未了解弱質心理
你未理解樂觀者也可悲 只想你 欣賞我 若是好奇
帶著你走在心中窺秘 透視這種特色的美
放下眼鏡或許找到轉機 只得你可窺探
內在裝飾總會討好你

哈哈`就咁LA:)

唔講LU...BYE也 

出生TIME`: 2008-07-30 10:21 AM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]