SHINee
macy9605
暱稱: 雜BABY*
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2010.12.14온유;D
;)
開心;->
旅行日;->
yeah!!!
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 177
留言總數: 938
今日人氣: 42
累積人氣: 15242
 2008 年 4 月 19 日  星期六   晴天


開心開心` 分類: 未分類

哈哈!*

琴日好鬼開心牙!=]

點解!?因為琴日考完試AND晚上GA MS LAM會!

真系好開心*v*"考唔考完試都是但LA*

但琴日同MS LAM去食PIZZA!呵呵=]

好難得架!wo*wo*

真系好唔捨得MS LAM!

我相信好多人都系咁諗!唉..........

MS LAM.....我會好好讀書架LA!

(當然D句系唔知真唔真架LA!-口-")

琴日1班人1齊同MS LAM傾計真系好開心-0-"

有機會MS LAM 1定要教番我地AR /\/\"

D 1日我1定唔會忘記架!yo*

唔講多lu....總之唔捨得Ms LAM LAM  la`

掰掰lu...!` 

出生TIME`: 2008-04-19 03:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


破1000人LU` 分類: 未分類

哈哈=]

我個BLOG仔破1000人LA*

開心開心!`

期待AND想破2000人中!-口-"

HAHA-0-"

有排LU,,,等等等待中,,,,

好LA,,,就等我送番首歌仔比你地仙!

就當多謝有留CM仔GA你地OR冇番CM仔GA你地!

點都好!上過黎都好好LU*V*"

THX你地牙-0-"感謝X100000個中*

D首歌系PAKHO唱架!

點解我會CHOOSE這1首歌!?

因D首歌同愛情萬歲有關LOR*

哈哈=]愛情萬歲琴日上左LA*

-口-"我D個忠實FANS都1定要去睇-v-"

點解!?因有牙立的演出LOR*哈哈=]

!SUP[洪卓立]也`不變不變不變!

好LA,,,唔講咁多,,,去歌-口-'

傻小子

曲: 周柏豪 

 詞: Fiona Fung  

編: 周柏豪  監製: 陳光榮

遇過太多人  很吸引  偏偏不相襯
沒惻隱心  摧毀以往的愛恨
常令我 被稱作壞人

負過太多人  今天我
變了受害人
用虔誠來待你 任旁人來揭秘
形象太錯太壞 怎可愛得起

傻小子 妄想找到優美開始
要你看穿這心意  卻跌一跤很諷刺
來又去  仍是不可篡改天意
只可領受報應 被你進攻流血不止

傻小子 最終剩低只有羞恥
看見你走不得已  要挽你手卻太遲
緩慢腳步  掩飾不到我心事
當一切沒有意義 埋藏著我所有往事
再次面試

像我這種人  終於也
變了受害人
用虔誠來待你 任旁人來揭秘
形象太錯太壞 怎可愛得起

傻小子 妄想找到優美開始
要你看穿這心意  卻跌一跤很諷刺

來又去  仍是不可篡改天意
只可領受報應 被你進攻流血不止

傻小子 最終剩低只有羞恥
看見你走不得已  要挽你手卻太遲
沉殿過後   悲傷始終化不掉  
即使靠面試治療  難忘是你當天心跳  我已累了

出生TIME`: 2008-04-15 03:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


呵呵=] 分類: 未分類

呵呵=]..............

今日朝頭早早會個陣時...

我同,,,孔,,,妃,,,,飯-口-"

就出左去拿獎...哈哈=]

個個系空氣清新廣播劇GA獎黎架`

呵呵=)....本身初頭我地個個都好緊張`

但有MISS張同我地講GAG仔......

我地至冇咁驚咋-口-"HA

之後就上台LA......-口-"

上左好似同冇上冇咩分別,,,,,,,,,

不過系下面多左D人仔咁姐-0000000-'

好快就拿完-0-"....................

拿完我地就拿拿聲咁睇下佢個個書券幾多$!

哈哈=]點知系商務100$GA書券`都幾開心*V*"

諗住自己去買下小說再買下文具...BUT$100好快用哂`

*V*"哈=]

之後就好快咁過左1日LA.........

好LA,,,,唔講LA,,,,掰掰了*

 

 

出生TIME`: 2008-04-11 09:42 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]