| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 24 日 星期五  |
| 真搞野` |
分類: 未分類 |
岩岩搞笑的很`:)
冇lala的有位小學的男同學打了call過來`
我在電話中10分 o 咀`嘻` 
我問他打來幹什麼..?
他說.....我岩岩睇番了紀念冊...`
看見你原來是11月9生日的`
我打來想記祝你生日快樂...? 
喂.....小朋友...今天才10月24日`
還要過很多的日子才是我生日la...朋友`
問題是為什麼在我f.1你又不打來...?
你現在打來....?下.....搞笑的-v-`
岩岩的時間...我又學了他...我都有在看紀念冊la`
哈哈...見到2位人兄說`....... 
Q:你看見我時的感覺是什麼...?
A : 細粒`...:)
B : 搞笑`..:>
Q;那你現在的感覺是什麼..>?
A : 大粒`....:)
B : 勁搞笑`.:> 
很玩野LA....`也很搞笑的你們`
現在真的有少少想念小學的生活`
好掛念你們LA....ka:)
小學的令仔令女們`
^3`i [ ♥ ] y0u`.....`
`我冇試過系bl0g同人表白架`
哈哈....面紅中` `
囍歡炭同學`:)
|
出生TIME`: 2008-10-24 08:35 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 22 日 星期三  |
| 妖`又俾人偷野` |
分類: 未分類 |
---------- 2008.10.21`---------
D小偷系咪咁煩架`
成鬼系到偷野架b0`-3-
仲要好偷唔偷系到要偷手機`
賤到咁...cheap到咁也-0-`
我已經俾人偷左次電話ga la..`
你e+又黎偷...what up...?
咩野事牙........超級火l0r`
你知唔你部電話同我經歷左好多野ga`
仲有我同我部電話已經有左深厚ga感情...`
你系都偷我第2部la下`.....雖然我冇-v-`
我e+系咁諗緊偷我之前個部`
e+D部再+牙孔同學個部都系咪同1個人黎`
真系勁煩l0r...d小小偷-0-`
好彩我MAMA都幾明白事理咁冇點話我`
但系我自己都唔happy` la`-0-.......`
死小偷....你咪俾我見到你`
我唔知你GA後果個點l0r`......嘻嘻-*-`
總之就煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩`
--------- 2008.20.22`---------
心情都系唔系好好的今日`
因為今日小測的說`
Math + English也`
真系有少少恨我地學校`
學人地其他D學校咁快黎個小測`
小妹今日小測的成績`........-^-`
也OK了`.......總是感覺到...`
這次的英文不多會PASS`....
牙孔同學..可能得37分...搞笑的!!
英文勁人也說....這次OK LA...`
但他們平時會說....嘻嘻...很簡單LA<3`
唉.....又是很煩的`....
明天考中文耶....*v*`
今天的我常常說錯話`.....!
朋友都說我中文1111定不合格了`嘻...`
要溫習溫溫溫習了....不說了...嘻 
[ ♥ ]......炭同學`:)
期待10.28.........`:) |
出生TIME`: 2008-10-22 08:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 18 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
出生TIME`: 2008-10-18 10:05 AM  |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 59 | »
|