| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 1 日 星期一 酷熱 |
| 開始了:) |
分類: 未分類 |
哈哈:)..............>............<`
人家我今日9月1要番學..Y0*
-v- 不過我諗個個香港GA中學生T0DAY..
都要番學架LA...YA!!!*V*`
-0-今日系學校個個開學超超超悶...
個個MISS同牙SIR系咁系到講講講講講...
我就系到悶悶悶悶悶再+悶:)
我系咁系到諗.....[幾時可以番番我GA 2A呢?!]
諗諗下就有得番去LU....-口-`
新課室GA感覺系好唔慣L0R....-v-`
同理寫名個時都有時會寫左1A...:>
可能我太愛1A掛....-*-`oH0H!
之後番到個班我就坐第1行LA....嗚嗚`
人家都唔系好SHORT之MA`....
我都高個某幾個人仔架-口-.....得某幾個L0R..
我是是是是是是是是不SHORT的`:)
大家要記記記記記記記記得得得!!!
之後我GA鄰居系可愛又細細粒粒小靖....
也很HAPPY的也....*/\*`
之後MISS WG話我地坐緊GA位...忡會掉L0R...`
因為個個系{好急急急急}咁俾住我地坐GA位`
但佢連個個坐位表都寫理LU B0..仲掉???!
真系搞笑笑笑笑笑笑笑....*N*`
仲有我地班新黎左大約6個人仔到LA....`
佢地勁MA.....成績勁MA..!*
嘻嘻........都不錯牙...:>`
D年仲系系系系MISS WG/SHUM做我地班主任...-/\-`
新GA班別...新GA開始...YA`-____-!
我都要系D年再繼續加油努力了:)....
MACY要加油...加油油油油油油油油油:)
E+第1件事要快D搵番我D學生相-^-`
唔系就要死死死死死死<------驚唔驚呢!?
哈嘻哇!邊個E+阻我搵相都系姐!!!..` 
|
出生TIME`: 2008-09-01 05:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 27 日 星期三  |
| 棒棒棒棒仔 - 我們之間` |
分類: 未分類 |
棒棒堂 - 我們之間
敖犬:終於一段時間
對著什麼樣的畫面
喜怒哀樂全寫在日記裡面
發現 每一頁全都是 慶典
所有的故事都值得紀念
王子:現實的考驗
我們說好一起面對
不管多久多遠絕對不喊累
期待 一次的美好的陰天
我們說好誰也不放棄誰
敖煜傑:手牽著手
敖煜傑:肩靠肩(王緯廉:每一刻都好像在身邊)
合唱:深呼吸 做你最高的堡壘
緯廉:風吹過的海邊 雨水下過的季節
讓我好想念
合唱:我們之間 不會有改變
相同的慶典 一瞬間 變成了樂園
我們之間 轉了一大圈
相同的終點 會發現
所有的心願 會實現
小煜:現實的考驗
我們說好一起面對
不管多久多遠絕對不喊累
期待 一次的美好的陰天
我們說好誰也不放棄誰
敖煜傑:手牽著手
敖煜傑:肩靠肩(王緯廉:每一刻都好像在身邊)
合唱:深呼吸 做你最高的堡壘
緯廉:風吹過的海邊 雨水下過的季節
讓我好想念
合唱:我們之間 不會有改變
相同的慶典 一瞬間 變成了樂園
我們之間 轉了一大圈
相同的終點 會發現
所有的心願 會實現
王子:我們之間 不會有改變
相同的慶典 一瞬間 變成了樂園
敖王:我們之間 轉了一大圈
相同的終點 會發現
敖王煜:所有的情願
合唱:我們之間 Wo~~~~
敖煜:一瞬間 合唱:變成了樂園
合唱:我們之間 轉了一大圈
相同的終點 會發現
所有的心願 會實現 會實現 
 |
出生TIME`: 2008-08-27 03:01 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 25 日 星期一  |
| 要不見了/3\.... |
分類: 未分類 |
901:)
828..905..901:)

哈哈...我部電腦出番聲la...kaka:)
點解???咪佳因我的媽媽L0R..!
琴日佢沖完涼之後冇lala同我地講....
叫我同我家姐2個人1齊....
抬落去樓下間電腦站俾$$人地正電腦...*v*
最重要ga系我媽子俾$$`
之後我同我家姐就做左1陣苦力LA....
但系部電腦E+咩事都冇咁就得LA...!.
^V^之後我地琴日大約7點幾抬落去...
點知大約8點到就拎得番黎...超快超開心..Y0`
E+部電腦咁可以好正常咁睇棒仔同理聽歌LU..:>

唉...今日2008年8月25日系我GA傷感日..../3\
又點解???因為我今日睇左模范棒棒堂極感人的畢業禮物交換個個`
/3\我睇到(下)之後敖犬個句.....要不見了...*
我就系到喊LA...其實之前(上)個D我都覺得好感動...想喊想喊咁!
見到敖犬喊都喊得好勁..仲有小煜...!
我都同佢地1齊喊.../3\嗚嗚嗚嗚嗚.....
唉.....棒棒仔遲D冇得做LA..得番2集...!
我真系好唔捨得佢地..系好唔捨得...唔捨得`
[要不見了].....<----我真系唔想咁...唉...
棒棒棒棒棒棒棒棒仔..........
嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚...T^T`
唉.....棒棒棒棒仔
我好唔捨得你地牙/3\....

你地的光芒真系好閃...好燦爛...*
你地ga笑容簡直系冇得頂...gd.:)
雖然你地唔會再做模范棒棒堂...
但你地仲會系棒棒堂牙MA..-3-..KA:>
所以都仲可以見到你地牙..開心.V.
一日棒棒堂 , 終生棒棒堂 ! !
棒棒堂底迪們 ! 加油 !^V^
要不見了<------都笑著不見吧`
未來要再+油牙....我1定會支持你地*v*`
6棒要向荷里活進法...kaka哇哇!
+油+油+油油x1000000個......:>
至♥ 你們了.....y0...^v^`

|
出生TIME`: 2008-08-25 04:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 59 | »
|