| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 7 日 星期六  |
| 07.03.09 |
分類: 未分類 |
07.03.09!
S0 Busy T0day X)
朝早好早起身-3-`
之後番左學校合唱團的那個採排!
哈哈,,,,幼稚園的小朋友好可愛
男的帥爆`女的s0 Cute~ 
因為採掛完之後吉左好多時間
S0我地就睇左{ 不能說的秘密 }
第2次睇呢.....都系好感人`
下午的時候去左Red Cr0ss 站崗`
但系因為遲左到的關系` 
所以就唔洗企`....去左救護站個個坐等人hurt`
系咁聽歌-v-`好唔應該!嘻!
之後仲走左去吸手印` 


s0 肥的手指/3\.....但系算吧LA`
走得的時候有野食!正`
系咁食`好味呢.....飽死我`
之後食完就再見lu`
回家的時候系咁笑`因為孔子系咁低智商`
唉!我唔見左個耳筒 ar` 咩料` 

02.03.09!
牙立生日的日子`
之前我系論壇到見到佢呢 x)

p.s ; macy2006系我` ken_hung就自然系牙立!



其實都唔只1日見到洪卓立先生lu`
1步1步咁接近牙立呢! 
手機照得都0k清;;;;;;;;
1直也在回味的說`
看見您已經很不可思議了! 

|
出生TIME`: 2009-03-07 07:47 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 2 日 星期一  |
| 先生生日快樂! |
分類: 未分類 |
唱番首歌仔先<3!
Happy Birthday to u ` 
Happy Birthday to u `
Happy Birthday to Ken Hung` 
Happy Birthday to u !
♥ 洪卓立先生;)
 




系入面都講哂所有想祝您Happy Birthday的東西 
但系您真系要身體健康 ! V_____V`
唔系唔放過您`.......希望牙立您都過1個好溫馨的生日!
22 歲仔lu`又老左1歲...哈哈! 
要生生性性la`......要出多D唱片`
唱多D好好聽的好歌 !
愈大愈令仔....嘻嘻! 
 
♥ Happy Birthday`
回味著那次和您握手!
|
出生TIME`: 2009-03-02 08:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 1 日 星期日  |
| 洪卓立` |
分類: 未分類 |
♥ S0 Crazy Today;)





睇下我幾得閒`哈哈!.... 
都系我自己1手1腳正出黎架X)
就連第1張都系自己寫完之後影出黎再 !
但系都+左功LU`....冇左個原本個張!
我覺得都幾成功....幾正! 好鬼死歡囍!
Gd J0b` 
立明天生日了`
生日快樂呢! 
|
出生TIME`: 2009-03-01 01:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 59 | »
|