| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 16 日 星期日  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
出生TIME`: 2008-11-16 08:32 PM  |
2008 年 11 月 12 日 星期三  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
出生TIME`: 2008-11-12 09:22 PM  |
2008 年 11 月 8 日 星期六  |
| 碟碟` |
分類: 未分類 |
今日好鬼GA開心是也也也 ;)........
琴日約左SARAH 8點9個字起樓下等`
點知今日就系8點9個字先起身`-0-....`
死得`好玩野也...-3-`.....`
冇計...超快咁搞掂自己..`
9點3個字落樓下...`很遲....`
仲要又約左牙孔佢地9點系邊到等`已經遲到`
9點5個字先去到`.....多謝朋友們的等待`
番到學校....俾黃sir話`...^3`...
對不起了....朋友...`
你們都給黃sir罵`....sorry X 100000個!
之後就去左個個....荃灣大會堂到聽個女高音唱歌`
好勁的說...跟個女高音唱歌`....搞野...`
之後系荃灣個到解散左`.....!
我地搭左西鐵去番屯門個樹`
之後就去左屯門市中心`
就咁我就買買買左牙立左碟碟la`
10分滿足的說...$89`<-----都0k la`
這是我給自己最好的生日禮物;)
也是我今天最好的戰利品....ya`
好la....p0st下相仔俾你地睇牙立^3`
系今隻碟佢超級令仔的說...d歌好聽t00`
所以$89系值得架....`....哈哈`
仲要俾我見到miss shum系到行街`..*0*`
都有同佢say過下hAL0咁`嘻嘻`
好la...p0st相lu...`
我的相子`....很光的哦`見光死者...也請看;)很大喔`



到伸展的相子`....


到1+1相子的時間`

到本歌詞簿...`

大集合..PLZ*



P.S........這是專業的相子;)



好我的多了......`嘻嘻!
搞搞搞搞掂了`哈哈....`
真得很便宜LA這碟^3`牙立要1直努力喔`
1直的出碟喔`+油...永遠支持立...;0
我永遠會買買買的....*
現在1直的在聽牙立新碟的歌`
好聽好聽好聽好聽好聽好聽聽聽^V^`
明天是我的生日了...119..Happy Birthday喔自己`
♥ 囍囍囍您`炭炭炭炭也`
|
出生TIME`: 2008-11-08 08:45 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 59 | »
|