| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 28 日 星期六  |
| 愛情故事! |
分類: 未分類 |
今日出左街子`
出左去屯門UA睇愛情故事v3v!
也是同朋友們出的....哈!
♥ 愛情故事;)


$ 40` 我覺得都0k! 
都唔錯的,,,,,但系有少少悶` 
但系我覺得REX做得幾好!
其實Jance Man同江若琳都演得5錯`幾真!
JM最尾好令女...哈哈 
唔知點解覺得好感人但系又喊唔出....*
棒棒堂23-27個幾集都好感人....
搞到我琴日睇到喊左出黎...有少少唔捨得他們 
P0ST番保持愛你個張{FLY}先....!
♥ 保持愛你X)


江若琳 - 旁觀者傷!.....聽下吧
http://www.youtube.com/watch?v=xtYueEfSMS4

|
出生TIME`: 2009-02-28 07:24 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 27 日 星期五  |
| 續集相! |
分類: 未分類 |
-P0st `X)






 
- 巴斯仔`哈!







好LA`夠;).....
其實還有很多的...但我累了!`
s0...^V^~就這樣~
明天去看愛情故事`哈哈!興奮*
-下面有相子的!XD |
出生TIME`: 2009-02-27 07:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 27 日 星期五  |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 59 | »
|