| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 7 日 星期五  |
| 開心+搞笑爆!*@v@" |
分類: 未分類 |
-0-"今日好開心+好好笑牙!@v@"開心GA原因係因為我之前同牙孔..番
茄仲有青蛙妹咪參加左個空氣污染[廣播劇]GA!*點知我地LING左全港
頭幾名牙!-____-"超超超超勁LOR!哈哈*V*"本身都估唔會咁勁架LA@
V@"點知就係咁勁!嘻-]'自誇鬼是也XD''令外好笑GA原因係因為我地今
日有1個歌唱比賽>V<"之後有幾組我係覺得超爆笑GA!特別係嘉倩牙-0-
佢超勁!竟然可以咁樣唱法-0-"仲要對住黃SIR咁唱tim!真係十分之咁勁
勁勁勁勁lor!*同理佢講野時仲要帶DD好笑>^<"呵呵!*真係1位好笑高
手!*好LA*N*"唔講LA!*BYE!聽日見LA*V*"
慘LA-0-"聽日紅十字會要步操-0-"慘慘慘慘慘慘慘T^T"
♥好辛苦是也XD!但都要+油牙大眼`
|
出生TIME`: 2007-12-07 08:53 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 5 日 星期三  |
| *V*"好玩 |
分類: 未分類 |
嘻-]'今日上歷史堂勁好笑!*我地狂串周SIR`有時我都係到串GA!*但後
來同左牙LAM傳紙仔!*哈哈!估下我地傳D咩!?唉!*算LA,,我都係唔講LA,,
如果唔係又好大隻獲架LA*V*"想知GA話番學校問我LA!仲有牙@V@"
我今日仲係到玩個D細細隻GA細龜仔TIM牙*個隻唔係我GA!係牙雪梨
架-0-"我問佢借左黎玩>V<"隻龜仔仲好似係叫[培培]TIM牙`E+都唔知
點解我地學校慢慢咁興起左帶細龜潮!-0-"呵*
|
出生TIME`: 2007-12-05 08:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 4 日 星期二  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
出生TIME`: 2007-12-05 08:32 PM  |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | »
|