| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 29 日 星期二  |
| 好耐冇見LU* |
分類: 未分類 |
HALO*好耐都冇見LU -0-"唉!又要講番聲SOR LA-口-"真系SOR牙!@V@"D幾排我系得閒架=]
但系我就系唔想打-0-"Y理1個*唉!都系個句[SOR牙!]-0-"KAKA=]今日上黎打D篇野系有1個原
因GA=]就系...........我睇左{愛鬥大}LA*想唔想知我同左邊個去睇呢!?-v-'我系同左牙孔去
睇牙*KAKA=]睇完之後我有1個感想-口-"就系[超X100000000000個好睇]有D人可能覺
得{愛鬥大}好悶,,,,,,,,但我覺得唔系LOR*-0-"仲有我睇完之後覺得小肥好搞野-_______-"HA
=]總知就2個字講哂 ' 好睇 ' @V@"GOOD牙*-0-"有機會GA話.......我1定會睇多N咁多次
GA-\/-"睇完之後仲要見到詩*HA=]聽牙孔講-0-"牙詩你好似坐系我地後面咋WO*真!?-0-"牙詩
你睇到我打D篇野GA話!-口-"留CM講番比我聽牙!_!"仲有小朋友你地都要牙!緊住-口-"唔留正衰
女/仔-0000-"
|
出生TIME`: 2008-01-29 10:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 11 日 星期五  |
| -V-" |
分類: 未分類 |
-v-"番黎LA`好耐冇打LU`SOR牙各位小朋友們!*E+番到黎好似有種陌生GA感覺*-口-"仲有D排
打字都慢左-0-"嗚嗚!唉!-口-"D排考試牙*日日都比D書玩死左-0-"姐系你地E+看到GA D篇野系
由1隻比書玩死左GA鬼打架`-0-"KAKA=]唉唉-V-"!今日考左英文AND D個咁GA衰人IS`英文我
覺得都OK-口-"唔合格就慘LA-n-"但IS我系好多唔識LOR.......唔識都扣左我14分LA@V@"計計
下......我姐系最高都系得100-14=86分咋`算LA算LA*唉唉唉唉唉X天文咁多個牙,,,,-vvvvv-"
小MO我1定會打比你架!*♥`你放心你放心`KAKA=] E+要努力咁搵書LA.....嘻嘻`棒棒仔,,,牙立
AND美眉你們要知道你們永遠是N0.11111111111的*愛你地是也♥`E+就等我地1齊努力LA`睇
左D篇GA小朋友`記住1定要比我CM仔我牙!*我打得好辛苦架-N-' |
出生TIME`: 2008-01-11 04:10 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 23 日 星期日  |
| KAKA=] |
分類: 未分類 |

KAKA=]岩岩正左我個blog黎!好多野我都改左系牙立架!*唔知令唔令呢!?
唔該各位小朋友們幫手留番個CM仔講比我知你地GA FEELING*唔該!-口-
E+唔知點解好中2牙立=]*嘻-]'系香港GA歌手裹面♥牙立.....系台灣我就
♥棒仔們AnD美眉*但我覺得自己E+好明顯系♥牙立多D lor-口-"好sor牙!
*棒仔們,,美眉`-0-"恨我的花心*v*"

|
出生TIME`: 2007-12-23 09:17 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | »
|