生日快樂TO ME!!!!!!
一早起身撞親個鼻,,血流成河囉真係..唉!!跟住食東海堂既CAKE..真係好好食囉..XDD*
THEN同美美傾住去搭車..又想嘔囉吾知點解!!!!!番到去..冇野做*多謝你地牙..>3<..更多謝豆錫左我一啖添啦!!!
早會CHECK校服..冇俾人捉牙我*XDD,,
BIO,,悶死*KINKI佢地係到貼隻龜係人到..好好笑囉隻龜畫到*
小息周圍影相..多謝你地肯陪我影相WOR!!
ENG,,悶死人*MATHS..吾洗囉又係,,
BREAK..又影相*>V<..中文..作文+悶*CVED..同美美係到玩*LO WAI PING鬧我地囉係..話咩我地打IDD打左好耐喇喎..
關你鬼事咩????又冇阻住你..跟住分組講野..講完之後佢嗌停我..俾左份禮物我囉*又問我生日係咪想俾佢鬧..=口=
O哂咀..冇落去食野..睇雜誌..有t.A.T.u牙..跟住影左D相甘*THEN就去704 LU..食野..抄書*影相..勁偷影人囉..XD*
跟住落番去105..抄完書..勁影相*DADDY勁俾我地影囉..XDD*小遵好搞笑囉..美美一下就偷影左佢喇*
跟住禁錯制..有閃光燈..嚇死我囉簡直..=口=*跟住又講外星語..放學去左食野..
歐陽佢地走先..我同美美慢慢食*傾左幾多野囉..又扮飲醉..差D撞柱..XDD*伴侶下次你要扶住我喇..
THEN搭車..又同美美傾電話*今晚去睇高兇三萬尺..XDD..
多謝你地牙..美..豆..芯,,溶溶..CAKE..珊..KAYI..歐陽..青..螢..小展..DADDY倫..KAI子..
>3< D相我會SD番俾你地架喇..
|