| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 19 日 星期五  | |
|
eng presentation!! |
|
今日唔記得左有reading peiod,,
學校派左張野比我地睇,,
仲派左[[弘曦]]
好搞笑呀﹏
有stupid架..
佢個樣好正..XDD"
eng又係listening..
maths睇ETV,,
好搞笑呀"
果首音樂好哀怨,,
都唔match個ETV既..
跟住又係sin cos tan..
HEC整蛋糕,,
都整得幾好"
lunch要準備bookreport oral..
跟住中文堂,,
又係撮寫..
好好笑呀"
[[剪一條.插.活.成大柳]]
都唔知咩黎既..
跟住同許志豪一齊睇[[屎撈人]]
原來好好睇架"
笑到趴喺度囉**
跟住就要落去oral..
得一個miss,,
ok啦..
唔係幾知講左d咩..
跟住就返屋企lu..
仲唔快d留言俾我?! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 18 日 星期四  | |
|
sor呀*  |
|
唉﹏唔記得左今日要默書添**
算啦﹏
等ms yang讀果陣先溫啦..
跟住教楊柳果篇野,,
成日同許志豪傾計"
要撮寫d句子,,
[[楊柳在風中飄S!!!]]
eng有phrasal verb quiz,,
好野﹏滿分!!
不過有好多人都係架啦"
好簡單喎,,
況且我地班d人咁醒目..XDD""
maths有d悶,,
[[其實唔係有d..係好悶!!]]
geog堂過左去geog room,,
mr kwong黎睇我地上堂,,
mrs yip叫我答問題,,
但係佢竟然叫我做[[霖霖]]
仲有呀,,
我做左果個[[天氣大使]]呀*
喺個board度寫d天氣資料,,
唔錯唔錯﹏"
lunch落左去,,
食左件三文治,,
係諾希幫我買既..
thx"
但係sor呀*
今日冇去到cell,,
因為有人唔開心呀"
我要陪佢..
跟住上番去304..
sister要學吹長笛,,
好搞笑呀**
[[唔係講緊sister]]
跟住PGE堂,,
又係shining life..
不過好開心呀"
因為有得同sister坐!!
hugo﹏你唔好諗住同我爭sister呀"
佢係我架..XDD"
話咁快又2堂lu..
放學..走人!!
仲唔快d留言俾我?! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 17 日 星期三  | |
|
2D既同學去水運喇﹏  |
|
今日好搞gag呀"
mr leung黎上班主任課,,
佢話要good good good x n次既morning,,
所以我地成日都係咁..
雖然好kai,,
但係2D就係咁架啦..XDD"
IS堂冇咩做,,
ms tsang叫我地出去睇佢做experiment,,
跟住我地就叫人去swimming gala..
2D既同學﹏如果識游水既就去啦"
為2D出一分力呀*
eng教書,,
聽listening好搞笑..
隻cd唔知做咩事,,
無啦啦lilililili..
唔通佢學我地gdgdgd morning?!
assembly冇落去,,
講friends,,
都係果d野啦"
maths教sin cos tan,,
成日要禁計數機,,
但係我就算做左計數機都會錯既!!
算啦﹏我都知我d maths[[好好]]架喇"
lunch冇食野,,
因為我冇整過個石膏柱,,
整到成張枱都係粉..
不過梗係整唔晒啦"
唔緊要﹏
hugo話佢都冇帶,,
有人陪喎"
VA堂ms lau黎左睇我地上堂,,
嘩!!!
好靜呀"
ms chu問d問題都冇人答既..
好彩ms lau喺度一堂就走左lu..
跟住就畫素描..
RSC喺art room上,,
好感動呀"
我覺得柳志皓好有勇氣,,
佢可以企出黎同我地講番呢件事,,
我都知佢應該係好唔開心架喇"
希望神會保守佢啦**
因為佢講得好好,,
所以我係喊左出黎既..
跟住諾希果個,,
亦都係令我好感動,,
因為我諗番起我grandma同婆婆既野,,
如果可以既話,,
我都好想向佢地傳福音,,
只可惜﹏而家已經冇機會lu..
跟住又喺度喊..
跟住我懷著戰戰兢兢既心情去搵ms ho,,
唉﹏因為之前做果張ws做得差,,
所以佢叫我去搵佢..
佢果日仲叫我即刻攞本EP比佢睇,,
嚇死我..
因為我成課CH.6既EP都冇做..
跟住咪同佢講冇帶囉..
咁佢就叫我今日放學去搵佢..
我好乖咁尋晚就做晒喇"
點知我去到搵佢果陣,,
佢竟然問我黎搵佢做乜..
乜原來佢已經唔記得左喇"
車﹏早知唔去啦**
不過好開心呀"
佢讚我d功課做得好整齊呀..XDD"
跟住就返屋企lu..
仲唔快d留言俾我?! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 102 | »
|