maggie0110
暱稱: ╳˚﹏↗Maggie ˚''◇─┼*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉XANGA喇**
正式上課!!
ECA宣傳..
游水+去YOYO屋企!
終於可以番約團喇..
文章分類
全部 (304)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
MY PET
adopt your own virtual pet!
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天

eng presentation!!

今日唔記得左有reading peiod,,

學校派左張野比我地睇,,

仲派左[[弘曦]]

好搞笑呀﹏

有stupid架..

佢個樣好正..XDD"

eng又係listening..

maths睇ETV,,

好搞笑呀"

果首音樂好哀怨,,

都唔match個ETV既..

跟住又係sin cos tan..

HEC整蛋糕,,

都整得幾好"

lunch要準備bookreport oral..

跟住中文堂,,

又係撮寫..

好好笑呀"

[[剪一條.插.活.成大柳]]

都唔知咩黎既..

跟住同許志豪一齊睇[[屎撈人]]

原來好好睇架"

笑到趴喺度囉**

跟住就要落去oral..

得一個miss,,

ok啦..

唔係幾知講左d咩..

跟住就返屋企lu..

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天

sor呀* 愉快

唉﹏唔記得左今日要默書添**

算啦﹏

等ms yang讀果陣先溫啦..

跟住教楊柳果篇野,,

成日同許志豪傾計"

要撮寫d句子,,

[[楊柳在風中飄S!!!]]

eng有phrasal verb quiz,,

好野﹏滿分!!

不過有好多人都係架啦"

好簡單喎,,

況且我地班d人咁醒目..XDD""

maths有d悶,,

[[其實唔係有d..係好悶!!]]

geog堂過左去geog room,,

mr kwong黎睇我地上堂,,

mrs yip叫我答問題,,

但係佢竟然叫我做[[霖霖]]

仲有呀,,

我做左果個[[天氣大使]]呀*

喺個board度寫d天氣資料,,

唔錯唔錯﹏"

lunch落左去,,

食左件三文治,,

係諾希幫我買既..

thx"

但係sor呀*

今日冇去到cell,,

因為有人唔開心呀"

我要陪佢..

跟住上番去304..

sister要學吹長笛,,

好搞笑呀**

[[唔係講緊sister]]

跟住PGE堂,,

又係shining life..

不過好開心呀"

因為有得同sister坐!!

hugo﹏你唔好諗住同我爭sister呀"

佢係我架..XDD"

話咁快又2堂lu..

放學..走人!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 17 日  星期三   晴天

2D既同學去水運喇﹏ 愉快

今日好搞gag呀"

mr leung黎上班主任課,,

佢話要good good good x n次既morning,,

所以我地成日都係咁..

雖然好kai,,

但係2D就係咁架啦..XDD"

IS堂冇咩做,,

ms tsang叫我地出去睇佢做experiment,,

跟住我地就叫人去swimming gala..

2D既同學﹏如果識游水既就去啦"

為2D出一分力呀*

eng教書,,

聽listening好搞笑..

隻cd唔知做咩事,,

無啦啦lilililili..

唔通佢學我地gdgdgd morning?!

assembly冇落去,,

講friends,,

都係果d野啦"

maths教sin cos tan,,

成日要禁計數機,,

但係我就算做左計數機都會錯既!!

算啦﹏我都知我d maths[[好好]]架喇"

lunch冇食野,,

因為我冇整過個石膏柱,,

整到成張枱都係粉..

不過梗係整唔晒啦"

唔緊要﹏

hugo話佢都冇帶,,

有人陪喎"

VA堂ms lau黎左睇我地上堂,,

嘩!!!

好靜呀"

ms chu問d問題都冇人答既..

好彩ms lau喺度一堂就走左lu..

跟住就畫素描..

RSC喺art room上,,

好感動呀"

我覺得柳志皓好有勇氣,,

佢可以企出黎同我地講番呢件事,,

我都知佢應該係好唔開心架喇"

希望神會保守佢啦**

因為佢講得好好,,

所以我係喊左出黎既..

跟住諾希果個,,

亦都係令我好感動,,

因為我諗番起我grandma同婆婆既野,,

如果可以既話,,

我都好想向佢地傳福音,,

只可惜﹏而家已經冇機會lu..

跟住又喺度喊..

跟住我懷著戰戰兢兢既心情去搵ms ho,,

唉﹏因為之前做果張ws做得差,,

所以佢叫我去搵佢..

佢果日仲叫我即刻攞本EP比佢睇,,

嚇死我..

因為我成課CH.6既EP都冇做..

跟住咪同佢講冇帶囉..

咁佢就叫我今日放學去搵佢..

我好乖咁尋晚就做晒喇"

點知我去到搵佢果陣,,

佢竟然問我黎搵佢做乜..

乜原來佢已經唔記得左喇"

車﹏早知唔去啦**

不過好開心呀"

佢讚我d功課做得好整齊呀..XDD"

跟住就返屋企lu..

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]