| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 18 日 星期一  |
| 2008-08-18 |
類型: 未分類 |
十腰!!`*
吾敢講咁多.驚佢鬧-v-
相信佢應該都吾會睇得明..
見到佢進步.好開心^_______________^**
加油xp;]希望佢吾明我講緊咩野-0-
點解2E睇吾到-.-
不過其他班都吾見佢.
終於同佢分開左.
但其實心內都吾系開心得去邊.
不過我知道佢一定好開心.
我知佢一定得既.
雖然好吾捨得.不過始終都系分開嫁啦.
鬼叫我成績咁春差^____________________^"
第1步;吾同佢一班.死埋條心佢..!YEAH;[其實見到咁差D喊埋出黎,不過屋企有人.收收眼淚囉-0-]
第2步;死心第2步!!!!!-v-希望吾好再見到佢
第3步;見吾到佢都死到心啦嘛?不過而家成個月..我好似未得-0-...
以上呢3步好似都吾得-.-搞左成個月都吾得
第4步;我而家要做埋d功課先!`呢個好似冇可能
第5步;做完功課打爆部ps...
第6步;我想賣哂d專輯卡-v-棒棒堂同飛輪海...
第7步;開個新既X ac,,賣d專輯卡-0-!
第8步;我要鬧佢-_____________________-**呢個好似都冇乜可能
第9步;吾理佢..
第拾步;*未知..未諗
總是失敗的我..何時曾經成功過?
好多個佢字..不過吾系同一個人
哇哈哈...-0-*
今日收到佢5個信息.可惜我岩岩好得返5蚊-0-我決定吾回
另外果1個;我一定忍吾住囉-0-回你既只有呢句
始終冇勇氣送果合野比佢-0-我要搵佢牙妹幫拖..
死開啦你..-v-
你去死啦..-v-
呢排鬧黎鬧去都系呢兩句
`♥`*臨離開捨不得傷悲 來好好欣賞你 臨別至發覺你背面何樣美*♥;
`♥`*無呼吸亦無需空氣 [哭著吻別你] 連時光亦開始灰飛 人生中消失你 臨別至發覺這麼的需要你*♥;
`♥`*憎你那過錯 憎你放棄我 再愛你嫌命長麼*♥;
呢兩句野.令我心內充滿矛盾.
我吾知應吾應該放棄.
但我一早已經知道系冇可能.
我到底應該點揀?
|
| -♥傻小B_CHu! ` *♥♥*`;]日誌出生時間:2008-08-18 06:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 15 日 星期五  |
| 2008-08-15 |
類型: 未分類 |
哇.今日老豆返黎lu.
白痴去接機[白痴=牙哥]
一起身.好興奮.
因為有電腦用.仲有.有得同佢玩眼仔丫
好開心..其實都吾知點解咁q興奮-v- 同佢傾下計.玩下眼仔@_________@`
佢令仔左-_____-哈哈
反而我又樣衰左xd 跟住佢話返工-_______-||||
跟住仲要走埋-_______-|||......
(閱讀全文)
|
| -♥傻小B_CHu! ` *♥♥*`;]日誌出生時間:2008-08-15 12:36 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 11 日 星期一  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|
|