2010 年 3 月 3 日 星期三  |
2010 年 3 月 1 日 星期一  |
2010-03-01  |
分類: 未分類 |
屌!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
琴日系機城唔見左部電話`
(心痛)
冇曬你電話><
唔該你地留反d電話比我丫~
PlZ~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
本來我同阿嘉陪m.Li,x陽去機城打機....
撞到丫傑&丫濤~
玩玩下,
丫傑&丫濤走過黎話要挑m.Li機-3-
跟住又交換電話...,
我就系食左m.Li飛獨頭...,
唔見電話>3
跟住又去左超霸,
又打機,
又撞到旺財,米粉,楊俊....==
送x陽搭的士,
之後去左海旁搵保保;
丫傑&丫濤之後黎左>3<
m.Li,丫傑&丫濤去打機,
我同阿嘉去食m記xd
食完 m記再搭的士去機城搵佢,
點知佢地系超霸...==
跟住系超霸有個牙叔唔識渣車...
丫傑教佢..
之後佢又話要毒,
又話要去賓館==
m.Li叫我唔好跟住佢地><
我同m.Li鳩游,
丫嘉比人跟..
我同m.Li即刻趕過去'
去左搵炸蛋--
見到好多人"
跟住又搵反丫傑&丫濤,
去左車公xd
(我,m.Li,炸蛋,丫嘉,丫傑&丫濤)
丫傑&丫濤走先,
4點幾,
有龜抖我地,
跟住就散lu......
5點半丫嘉跟我反屋企;........ |
| 發表時間:2010-03-01 05:00 AM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 26 日 星期五  |
| 2010-02-26 |
分類: 未分類 |
哈哈~
今日終於考左la!
一入到去就見到丫瓚企系到>3
唔知做咩呢?><
去到走朗就見到阿B,莫佩林比人罰企xd
到我考完;)
系樓梯口見到carman呀!!!^^xdddddddddddddd
跟住carman,阿寶&唔知邊個--
張華靜(carman條仔)比$$$我地d女仔搭的士落北角xddd
真系好人~
跟住去左北角m記`
見到丫濤,林俊希,丫傑,阿B,莫佩林,nicole&sophia!!!!!
carman,阿寶佢地走左==
之後系m記坐左1陣,
去左系洞煲煙...xdddddd
林俊希話熱,>3
又入反m記"
跟住丫濤&丫傑走!
我地都走~`--
sophia,nicole,林俊希,丫B&莫佩林去cwb買野><
我去灣仔食野`哈哈! |
| 發表時間:2010-02-26 12:55 AM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 24 日 星期三  |
| 2010-02-24 |
分類: 未分類 |
屌那星;
本來話星期1去考ge>
但系果日過曬時間...
咁咪約星期2lol,
星期1又玩到咁夜,>3
仲飲到醉左添@@
又考唔到...-3-
今日又唔知醒==
唉~ |
| 發表時間:2010-02-24 01:58 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 20 日 星期六  |
| 警師警戒>< |
分類: 未分類 |
唉~
琴日朝早7:30先反屋企= =
本來玩緊mizing^^wif丫嘉★
之後琴日本來諗住唱k wif嘉,張華靜&岑寶立xd
唸住系上去k房之前m幾支酒
點知比條仆街捉到= =
條仆街報埋警-0-
之後就......><
唉!由2:00坐到4:30a.m.阿爸阿媽先黎>;
跟住-0-
7:00先走得>3
好彩最後警師警戒姐xddddddddd
p0st反之前玩緊mizing d相先;)




★丫嘉wif me^^xd
今次冇同你影ge朋友>;<
千奇唔好介意"
下次同反你影xdd |
| 發表時間:2010-02-20 04:28 AM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|
|