2010 年 2 月 8 日 星期一  |
babiii  |
分類: 未分類 |
今日去KCC,
諗住接babiii放學& xd
點知去到,見到babi企系門口...
BaBi"有咩唔hapi 同我講,我好樂意聽xdddd^^
p.s.記住唔好擺系個心到!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唉~今日白行左
星期3又要去多次>3
________________________________________________________________
哈!
我地反埋聽日咋~
真系好想快d放假^^
babi 今日叫我聽日去接佢^^
________________________________________________________________
BaBi : sor...ar今日!!!!!!!!
我都好想陪妳><
但系又唔想見到佢`
sorry X100000000000000萬個!!!!!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2010-02-08 10:07 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 26 日 星期二  |
2010-01-26  |
分類: 未分類 |
今日超眼訓!!!!!!!
琴晚玩到成1點幾先反屋企>3
超正;"系油麻地玩^^
阿挮,阿鋒,子雲,屎忽,力b,丫嫂,q妹
好笑lol,你地勁細路仔脾氣lol...-,-
槍電話都搶左1粒鐘==on9
跟住你地果個對講機系假滴>3 on9左走去搶;(
比你地fick鳩我><
不過thx q妹,子雲&力b^^
我下次1定要請你地食飯,冇得say no!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| 發表時間:2010-01-26 08:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 25 日 星期一  |
2010-01-25  |
分類: 未分類 |
今日丫爸b-day>3
系到講聲[生日塊絡]for u!!!!!!!!!!!xd
sor...今年生日陪唔到你-,- |
| 發表時間:2010-01-26 06:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
| 21-1-2010 |
分類: 未分類 |
尼幾日放學都同ShaN行街xd;〕
嘻嘻^^
唉∼聽日開始又反番3:30先放學ge時間!!!!!
唔想丫‘ |
| 發表時間:2010-01-21 10:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 19 日 星期二  |
| ★2010-01-19★ yayayayayayayayaya |
分類: 未分類 |
好耐冇打qooza!!!!!!!!!;]XDDD
haha^^
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxd |
| 發表時間:2010-01-19 09:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|
|