|
前日我隻喵喵又生左3隻貓貓,,,
爆KAWAIIIIIII呢 >333<`
而我琴晚就訓左12個鐘@@"
太 [支力] 了 >33<"
-----------------------------
今日6點就起左身,,之後又訓番*
番到學校就差唔多打鐘"
之後就講坐- -`
2堂英文就睇唔到黑板D字= =|||
唔見左對CON [E家搵番] **
根住就地理之後音樂 ....
雖然悶,,BUT冇訓!!!!!
之後就同左翠皮去食野 ^^*
除左中1之後就冇試過1齊LUU"
其實今日我仲想搵埋美美的*
打唔通=0000000="
食完就番學,,,,
科學企左半堂,,,做左唔記得交功課= =汗|||
數學考試,, *
我今次識做牙 >33<"
有聽書真係唔同D既 ....-3-`
其實我牙爸以經比我轉學,,,
我E家只係等埋下學期既成績表,,,
我E家成績甘差都唔知轉唔轉到學= =
其實我E家係慧因都讀得唔錯,,,
我都唔明點解會想轉!!!
今次我唔係比人迫的"而係自己想轉-0-
我真係直得甘做MAA?
不過我1定會轉的" 為左我的前途= ="
再留係冇自由的禮班我會死的= =!!
轉到我會轉,,,
連申請書我都自己打埋,,只係等成績表!
================================
放左學就去左開會*
之後就番左屋企,,,,,,,
夜D就同左牙妹去練波,,,,
因為就比賽的關係**
哇>< E排勁多比賽 ..............
我再去比賽唔去公益少年就可能連小過都-唔到,,,
唔理甘多LUU"
總之讀好D書,,考好個試.....
我要下學期個成績表好睇D ><
|