尋仔啟示=333=
我吾想再系1個人LUU`
你地都會明我2C啦系米?
=__________='
玩下姐,,唔好怪我on9`
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
靠近一點點 =333333=
默默在你的身後守候的我 多想看你不經意的笑容 或許我的心你不懂 我會努力讓你感動 在你眼中有多麼笨拙的我 決不放棄追逐你的執著 只要你能再多些回應我 一個笑或點頭全接受 能不能再靠近一點點 大聲說出你所有感覺 別再緊緊關在只有自己的世界 溫暖太陽為你迎接 能不能再靠近一點點 能不能再勇敢一點點 就算讓我知道我永遠只是單戀 我也會藏著感謝 笑著和你說再見
2006 年 2 月 21 日  星期二   晴天

// 又比賽- -"

前日我隻喵喵又生左3隻貓貓,,,

爆KAWAIIIIIII呢 >333<`

而我琴晚就訓左12個鐘@@"

太 [支力] 了 >33<"

-----------------------------

今日6點就起左身,,之後又訓番*

番到學校就差唔多打鐘"

之後就講坐- -`

2堂英文就睇唔到黑板D字= =|||

唔見左對CON [E家搵番] **

根住就地理之後音樂 ....

雖然悶,,BUT冇訓!!!!!

之後就同左翠皮去食野 ^^*

除左中1之後就冇試過1齊LUU"

其實今日我仲想搵埋美美的*

打唔通=0000000="

食完就番學,,,,

科學企左半堂,,,做左唔記得交功課= =汗|||

數學考試,, *

我今次識做牙 >33<"

有聽書真係唔同D既 ....-3-`

其實我牙爸以經比我轉學,,,

我E家只係等埋下學期既成績表,,,

我E家成績甘差都唔知轉唔轉到學= =

其實我E家係慧因都讀得唔錯,,,

我都唔明點解會想轉!!!

今次我唔係比人迫的"而係自己想轉-0-

我真係直得甘做MAA?

不過我1定會轉的" 為左我的前途= ="

再留係冇自由的禮班我會死的= =!!

轉到我會轉,,,

連申請書我都自己打埋,,只係等成績表!

================================

放左學就去左開會*

之後就番左屋企,,,,,,,

夜D就同左牙妹去練波,,,,

因為就比賽的關係**

哇>< E排勁多比賽 ..............

我再去比賽唔去公益少年就可能連小過都-唔到,,,

唔理甘多LUU"

總之讀好D書,,考好個試.....

我要下學期個成績表好睇D ><

刊登時間︰2006-02-21 11:50 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]