尋仔啟示=333=
我吾想再系1個人LUU`
你地都會明我2C啦系米?
=__________='
玩下姐,,唔好怪我on9`
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
靠近一點點 =333333=
默默在你的身後守候的我 多想看你不經意的笑容 或許我的心你不懂 我會努力讓你感動 在你眼中有多麼笨拙的我 決不放棄追逐你的執著 只要你能再多些回應我 一個笑或點頭全接受 能不能再靠近一點點 大聲說出你所有感覺 別再緊緊關在只有自己的世界 溫暖太陽為你迎接 能不能再靠近一點點 能不能再勇敢一點點 就算讓我知道我永遠只是單戀 我也會藏著感謝 笑著和你說再見
2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天

.....淨係識針對我MAA??

今日上堂好聽書也 >333<`

講真,,聽書既話真係會學到好多野= =|||

連眼訓我都唔會訓 |\/\"

我真係想轉學,,唔想再想到慧因D人= =||

-000-講笑JA`

放學就打社籃 ,,,WIN左= ="

得我同姑頭冇入過!!! !

之後就番屋企食飯,,根住打波- -"

今日我成日都好比心機....

雖然有時係講下笑甘,,,

旦係講笑就代表我唔認真???

勁講唔通囉....

到左練打比賽,,,我就入左波3分前少少@@"

好難得,,,不過肥雄理都唔理下我*

打晒成場好快又閂燈 = 到左10點"

之後就出去分位,,,,

5個正選"4個後備,,再+1個"

米粉"WONG+ 同姑頭都有 ,,,,

姑頭係正選,,佢甘耐冇打都有份打?仲要係正選...

而我日日都有打,,,

D波又好過佢...又認真過佢,,,=0=

我就連後備都冇得做??

勁唔公平囉 ........

米粉入後備都話OK JA"姑頭??= =|||

4個中2 "之後就全部中1 ....

中1得5個OK" 之後戈D全部垃圾"...

D波都驚既人都比佢地打比賽牙??

連驚波既我都比唔上佢地??

冇野好講囉我*

我今日以經好比心機甘訓練!!!

我知道佢冇比我去打比賽之後就勁想走...

講真,,,我戈陣係忍緊喊= =|||

真係好HURT嫁....

連D垃圾我都比唔上,,,,

甘我算唔算係垃圾都不如?  算.....

我本身諗住打埋3場退出的*

OK,,肥雄是你迫我的...............

我聽日就退出"

刊登時間︰2006-02-22 10:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]