尋仔啟示=333=
我吾想再系1個人LUU`
你地都會明我2C啦系米?
=__________='
玩下姐,,唔好怪我on9`
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
靠近一點點 =333333=
默默在你的身後守候的我 多想看你不經意的笑容 或許我的心你不懂 我會努力讓你感動 在你眼中有多麼笨拙的我 決不放棄追逐你的執著 只要你能再多些回應我 一個笑或點頭全接受 能不能再靠近一點點 大聲說出你所有感覺 別再緊緊關在只有自己的世界 溫暖太陽為你迎接 能不能再靠近一點點 能不能再勇敢一點點 就算讓我知道我永遠只是單戀 我也會藏著感謝 笑著和你說再見
2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天

無奈2000`

今日番到學校就走左去粉MISS嬲,,,

想傾傾離隊既事> <`

旦佢吾太得閒,, SO佢叫我5膳先去粉佢*

之後就習隊,,好耐耶今天 = [`

第1堂英文!!!! ,,冇簿" 作唔到文*

之後就美術堂,, 係[只代]到畫畫*

好比心機畫^ ^* 效果不錯吧 @ @,,

數學堂勁無奈LOO我@ @"

偉琪做左好多令我無奈既野= =||||

又講左好多嘔心既野,,又問左好多野- M-`

比佢反到我死死下 ]`

\\中屎堂做作業 ,,,,

5膳就係甘玩手提 = 000000-`

番到學校上埋1堂中文就活動堂,,,,

牙耳把泥膠氣死了 ,,, > 3333<`

牙翠係甘講埋D傻仔野> M<"

氣得到泥膠痴晒線 [講笑JAA] !!!!

BAG球本身我都想打既,,因為冇乜女仔打既關係,,

SO我冇打 ....- 00-`

我同泥膠上左去2樓,,得牙耳係下面,,,,

之後我地見到天才小9媾佢...笑死- 3333-`

我地3個係甘傻下傻下就到左4點!!!

我地要番去番堂= =凸"

我同牙耳玩左1陣先番去= 00000=`

番到屋企就係甘玩手提,,,,

之後又玩電腦,,,,,

1升的眼淚]" 好睇2000"

個女仔都真係幾橙下的 **

我E家仲用緊BT DL野=0000=

第時比人拉左都唔知咩事= =凹"

刊登時間︰2006-02-24 10:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]