|
今日番到學校就走左去粉MISS嬲,,,
想傾傾離隊既事> <`
旦佢吾太得閒,, SO佢叫我5膳先去粉佢*
之後就習隊,,好耐耶今天 = [`
第1堂英文!!!! ,,冇簿" 作唔到文*
之後就美術堂,, 係[只代]到畫畫*
好比心機畫^ ^* 效果不錯吧 @ @,,
數學堂勁無奈LOO我@ @"
偉琪做左好多令我無奈既野= =||||
又講左好多嘔心既野,,又問左好多野- M-`
比佢反到我死死下 ]`
\\中屎堂做作業 ,,,,
5膳就係甘玩手提 = 000000-`
番到學校上埋1堂中文就活動堂,,,,
牙耳把泥膠氣死了 ,,, > 3333<`
牙翠係甘講埋D傻仔野> M<"
氣得到泥膠痴晒線 [講笑JAA] !!!!
BAG球本身我都想打既,,因為冇乜女仔打既關係,,
SO我冇打 ....- 00-`
我同泥膠上左去2樓,,得牙耳係下面,,,,
之後我地見到天才小9媾佢...笑死- 3333-`
我地3個係甘傻下傻下就到左4點!!!
我地要番去番堂= =凸"
我同牙耳玩左1陣先番去= 00000=`
番到屋企就係甘玩手提,,,,
之後又玩電腦,,,,,
1升的眼淚]" 好睇2000"
個女仔都真係幾橙下的 **
我E家仲用緊BT DL野=0000=
第時比人拉左都唔知咩事= =凹"
|