|
今日12點起身,,,1起身就睇劇劇了`
超級好看呢,,迷上了啊 [笑] !!!
這劇名叫 "1公升的眼淚" ...
這劇有11話" 2天就看完,,,
可想言之有多好看啊 [喪笑] !!!
亞也真的很燈橙""
本身運動很了得的她因這病而放棄了很多東東!!
如果不是這個病,,戀愛也會成功.....
---------------------------
係E套劇劇到學到好多野,,,,
係甘叫我地愛惜生命戈D""
睇到最終回我喊左=0=" 真係好感動....
E套劇唔係同普通既劇1樣,最後會有好結局,,,,
女主角最後係死左=[[[`
唔知點講NAA總之,,, 你地睇過就會明白"
一番哦 >333< 哈哈`
成日都睇劇冇出街 ,, [傻的*]
夜D我就比我細妹睇"
旦佢睇睇下肚子痛,,SO冇再睇落下 [可惜]`
===============================
我發覺E排冇乜人睇我日記,,,
係咪我打D野悶左?
定係....成日都係打埋D ON9野,而攪到你地唔想睇?
我覺得D人唔係睇完唔留言,,
而係冇人睇@ @"
100000個無奈`
----------------------------
明天比賽了`
|