今日冇咩點溫書.聽日開始努力!!
之前既日子真的玩得好開心~v~
係鬼屋啦.果間學校啦.上堂啦.公園啦.
真係超正^^
今日~買飯食既時候知道有人醉.
緊住就好擔心咁去揾佢哋-,-
唉.好彩冇咩事:)
下次你真係吾好玩得咁hi- -
11點幾番到屋企..不過吾知點解仲係好擔心.shit- -