今次exam真係omg;;
雖然吾係太差.不過拎吾到我想要既成績;
eng listening..慘不忍睹.真係想喊t^t
算啦..唯有下次再黎過啦=(
之後要好好咁上堂@v@我會吾會做得到呢?xd
呵呵=)