番教會!
好耐冇番過崇拜啦;感覺又好陌生,但敬拜既時候感覺又好親切..
搞到好吾知點咁...
小組;;合組幫mio興祝生日;行行返咗黎! mio好開心;)
我哋見到佢都好開心<3
雪雪辛苦你喇;!
小組好開心;好耐冇式試過啦;GD~~~
今日合組真係吾錯;
但跟住會點呢?
之後同R,雪去食嘢;玩,影相;)
超正XD
真係好耐冇試過係sat玩得咁開心啦;!
如果之前都可以好似今日咁;
咁我就吾會有離開既諗法...如果...