今日星期5;好ya;聽日有假放;D
基教;GD!!好專心;D 好正今堂;!
engl;啊波真係傻傻哋-_-''
有心臟病既實比佢嚇死..
chi;;幾好;)
hist;;so yee今日吾知做咩?勁好人;)
lunch;;勁好玩;)有人勁咸濕;-_-笑死我xd
歐陽都好好笑;D
E班都吾錯吖=)
maths;;成日係喱堂都好眼瞓;飯氣攻心-_-''
chin;;勁好笑;D我是男人;也是女人xd
不是禿頭;而是頭髮稀疏-_-xd
好好笑!
今日好多笑點咩事;
wong wai 螢笑點好低我發覺=)
recess;係課室玩=)笑~
eng;;頂;個ms成日都計錯我分;\_/又吾識教;
百痴;真係要搵ms wong補吓至得...
放學;同琪琪走;)
瞓教;7點幾起身食dinner;我以為要番學!_!
嚇死我!!
cm 呀;! =)
|