今日;
番學;神咁早起身..
仲係好吾慣t^t;
基教;ush!佳sir教;D
雖然d人冇咩講嘢;不過都ok;!
英學;係到去youtube睇d無聊片;
成堂都吾知學過咩-_-''
recess;傾計;)
chi;哈哈!笑死咗!!;D笑到喊-_-
幾好玩(!)終於重拾番上chi堂既趣味!so gd!._.
歷史;其實都ok;不過冇得笑囉..._.
lunch;食飯囉.v.d人話d飯難食;但我又覺得幾ok喎-_-
之後都係出去傾計..
maths;有小測;
係我花足人哋1堂時間教我既程況下;我終於pass咗個test;._.
太好;
chi;搞笑too;D
recess;傾計;
eng;ms 冇番(!)
傾足成堂;
笑到我不能自拔!;咩事;
好好玩;)
其實喱班吾係差..
不過都係2e好;
之後同kiki番屋企;)
喱2日都係番到屋企即刻瞓;.v.
唉;收到壞消息again;
很沒趣呀~~
p.s大家緊記要好好珍惜自己的生命;要活得好;不要讓自己後悔呀~
|