又番學啦;;;超攰囉咩事-.-''
約咗KIKI番學=]
MUS;;;下堂要考吹笛`
ENG;;;聊計多過做嘢v3v
原來我側邊果個真係好gag囉-v-''
MATH;;;MS話比我哋用20min做張WS~
但係我哋用咗成堂去做-v-''
小息;;;我做過D咩?______?
IS;;;瞓咗陣`都吾知點解IS堂特別想瞓囉v________v
LUNCH;;;玩`
CHI;;;悶v________v
PE;;;上理論堂~Okay啦`
放學;;;聊計=]
唉''好煩呀`
點算?_______?
奈何我冇辦法`就算我講咩都冇用啦''
算啦''慳番淡口水好過`
搞咩呀!!!唉];
驚...好驚''
你知吾知好擔心架?!
|