-3-''今日遲左45min起身
好彩爸爸車我返學姐''
如果唔係就遲到囉.3.
返到學校企左係門口,,
宣傳100% d野@3@
IH x2:: 個個什麼什麼何sir,,
廢到仆街,,
我覺得佢連自己講咩都唔知..
Chin x2:: 今日比個個miss張串親\口/
嬲嬲嬲!!
不過今日miss件衫衫,,唔錯唔錯xD
ENG x2:: 悶悶悶悶悶,,
個個miss上堂又唔比講中文,,
救命囉..又唔係唔知人地d英文唔得,,
蝦人既>333333333<
lunch :: 去左西邨食,,
因為1:15要宣傳喔!!
返到學校..由地下上到5樓宣傳100%..
累累累-________-''
SCJ x1:: 比個低b婆教,,
真可憐喔!!
佢又kaikai地bo..
勁想打佢,,低低能能咁..
一陣教到我地kaikai地點算..
可憐可憐~~
DT&HE x2:: 上左兩堂DT''
王sir講野勁悶..
差d訓左>33333333<
放左學去左葵芳''
行到5:00返屋企..
好彩家姐未返xdd
有得用電腦..呵呵
聽日IH默書,,加油加油^u^
|