今日番學去.我以家上緊電腦堂;D聽5明講乜-,-電腦好難讀=(唉*/\*日子點挨呀??好想讀好書.但點解老師咁on9?_?5教我做數都得ge?/_\
話咁快又3個月喇...多過同你之前戈d女朋友xd不錯不錯;p
其實我發現自己好似收收埋埋咩都放系心-_-我真系好想知道自己大個左會系點?我好想知道我大個左會做咩野?我好想知道自己大個身邊伴侶會系邊個?我好想知道會5會向化妝進發?<3
呢排我覺得前路汒汒,,我想讀好書大個左過1d好d ge生活!5洗好似以家屋企咁-,-仲有3月個我就15碎喇!我想變番細個!好好比心機讀書;點解我細個5珍惜1個咁好ge讀書機會?有人教都5要,自己白坐1個鍾?-,-
點都好,我5會放棄我自己!我要比心機讀書!遲d去報讀化妝!因為我真系好中2xd<3
細個冇比心機,,以家都可以!=)
fuck adoil
|