♥20101006♥
♥呢幾日番學番學仲番學; 我真系好比心機嫁!=) 5好睇死我! 不過有時上堂真系好悶=(想訓教! 但我真系好懶..v3v 我5可以再系咁嫁喇!要溫下書先得....我英文默書有140/150 好叻嫁喇:>
♥學舞中*:) 有時有d野要諗下大家;就下大家 自己再改下 咁就好喇=) 以家學緊隻舞好正<3 好中2^_^ 呀ling教舞真系冇得頂呀!xd 學校pe堂又作緊舞 我ge生活完全咁比跳舞佔左1大部分xd 要努力! 學校跳toc toc toc 應該不錯的 xd拉筋! 大字碼系目標xp 希望自己做得到喇 我以家晚晚訓都有拉嫁:$
♥聽日同男朋友就4個月喇 過得真系快. 其實我好開心嫁:$ 4個月都好小嘈交 好多謝你咁就我, 我知我d脾氣好...........haha xd 最後那位會是你嗎? 就到21號喇:) 其待呀! <3
♥i love you♥

|