♥20100607♥
男朋友*4個月了<3番學等放學見你!:) 點知我放學打比你你竟然仲系到訓教...=( 嬲! 5開心! 點知你黎左粉嶺搵我:$ 哈哈; 5嬲喇xd 睇下我呢個女朋友幾好=D 去左玩xd happy day^_^
♥20100608♥
今日番學=) 行去火車站見到蝴蝶山好驚驚:$ 琴晚有個bb系到死左..... 快快行..-_- 上學去! 上堂 2點幾, 你出發去camp了v_v i will miss you<3 放學去跳舞! 得3個..v3v 好攰 冇乜心情跳... 跳完去搭73 買左d野食=p 正呀! 回家去. 好寂寞的感覺 丁丁快d番黎喇!=( 冇人陪我v3v 這份掛念 要怎麼承受?
聽日應該番工. 得閒搵我喇.....
|