終於天與地 需要獨自往 兩手必需放 但我不想放 邊哭泣邊回望:)
傻女 為何要苦笑? 明明我可以大叫 架已丟 或者就快不能了 我的信心崩潰了!
當街痛哭了 不好意思打擾!
早上,番學 隻眼腫到笑-,- 上堂上堂! 悶-_-
信息?no! 放學做功課! 你話你去左食野!-_- 第1次嗎?(=
系咪我聽錯? 聽到1d5應該聽到ge野?
9從來都系5搭8!:) 搵左你1陣`回家-_-
洗白白*面膜*玩電腦*睇電視*做功課*訓教*