★其實我早己經猜透看透不想多說 只是我怕眼淚撐不住`:)
★這樣挽留不知還來不來得及 想回到過去!
由琴晚開始不安感覺都系心中! 今朝,電話都冇個; 我系講冇野 但我真系好不安v_v 出左上水; 得個嘈字-_-仲要5知喊左幾多次-,- 有時有d野5洗我講出黎 都5洗你講出黎 我自己都知道發生緊咩事!!! 你變了?我變了?定系大家都變了? 感情變淡了嗎? 你走了嗎? 我要點做呢?
i feel so sad ! v_v
我想喊! 我想有人個人安慰的對我說; 乖! 別哭!其實我還很細!