文魚*原來我做咁多野都系放低5到你的? 我轉密碼*我5搵你*我逼我自己5諗你* 但點解次次我同你都5可以和好相處?? 嘈交?我都慣喇!-_-次次話完我1句對5住就大哂=) 但我就系咁傻 次次你1句對5住就tum番我` 我知道我同你冇可能系番埋1齊. 我5知我同你以家算系咩? 呢幾日出現左1個好奇怪ge問題, 每當我1想起你我個肚就好痛-,- 點解會咁?_? 分手都有半年了 我根本都5知自己做緊乜. 對住你我死心塌地!^_^ 明知冇結果我仲要中個頭埋去? 丁丁講得埋; 如果你真系仲中2我點解你可以不停轉女?:) 好問題! 我都答5到, 你系對我好! 但你對我好就系要做d我5中2ge野出黎! 既然大家都講到咁喇. 你都話5中2聽我講野, 只有呢個方法最好嫁咋 其實我從來都冇真真正正咁放低過你!:) 真可笑; 你又多1個女仔!(= 你做ge野我有冇做出黎呀?? 今日開始我應該要死心了:) 既然你都有了她! 我都要放手了!(= 你都話你對她有好感了; 咁你就去1d你想做ge野喇!^_^我5系1個好ge女仔; 5值得你咁對我.
今天起各有日後
如花火攜不走 無需要定擁有
讓我拭去眼淚背著你走 別回首
復原後不要再度跟你做朋友
我怕我念舊
丁丁*多謝你呀! 你系1個最識得諗我ge人<3 系我對你5好; 系我錯! 請給我一個月的時間 我會好好解決:) 冇野系做5到! 我相信我要做我1定可以做得到嫁!^_^ 冇錯; 1個月之後系5知會發生咩事 但我相信我自己^0^ 等待12月23v_v 希望我同你會有1個開開心心ge以後:)
難得有人待我這麼好*如此照料周到;何事我又要讓人最苦惱?
涼粉*感謝你呀,為左我地要咁煩'不過今日開始就5會再系咁嫁喇 以後有咩事你都要搵我同我傾計也.v. 朋友<3多謝你呀'不過關於佢ge一切都冇必要再向我交代^_^ 冇必要同我講 anyway you are my friend :$
|