♥baby(3 l0ve y0u s0 much:$♥
★我們小手拉大手;今天加油!向昨天揮揮手'★
maggiefong_
暱稱: fuck(3
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-11-29
但我一定能學會在想你...
2010-10-11
如今這算甚麼?_?
2010-10-08
文章分類
全部 (208)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
方力申baby:d/\/\
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 208
留言總數: 1267
今日人氣: 0
累積人氣: 19783
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 23 日  星期二   晴天


但我一定能學會在想你的時候不難過!:) 分類: 未分類

文魚*原來我做咁多野都系放低5到你的? 我轉密碼*我5搵你*我逼我自己5諗你*  但點解次次我同你都5可以和好相處?? 嘈交?我都慣喇!-_-次次話完我1句對5住就大哂=) 但我就系咁傻  次次你1句對5住就tum番我` 我知道我同你冇可能系番埋1齊. 我5知我同你以家算系咩? 呢幾日出現左1個好奇怪ge問題, 每當我1想起你我個肚就好痛-,- 點解會咁?_? 分手都有半年了  我根本都5知自己做緊乜. 對住你我死心塌地!^_^ 明知冇結果我仲要中個頭埋去? 丁丁講得埋; 如果你真系仲中2我點解你可以不停轉女?:) 好問題! 我都答5到,  你系對我好! 但你對我好就系要做d我5中2ge野出黎! 既然大家都講到咁喇. 你都話5中2聽我講野, 只有呢個方法最好嫁咋  其實我從來都冇真真正正咁放低過你!:) 真可笑; 你又多1個女仔!(= 你做ge野我有冇做出黎呀?? 今日開始我應該要死心了:) 既然你都有了她! 我都要放手了!(= 你都話你對她有好感了; 咁你就去1d你想做ge野喇!^_^我5系1個好ge女仔; 5值得你咁對我.

今天起各有日後
如花火攜不走 無需要定擁有
讓我拭去眼淚背著你走 別回首
復原後不要再度跟你做朋友
我怕我念舊

丁丁*多謝你呀! 你系1個最識得諗我ge人<3 系我對你5好; 系我錯! 請給我一個月的時間 我會好好解決:) 冇野系做5到! 我相信我要做我1定可以做得到嫁!^_^ 冇錯; 1個月之後系5知會發生咩事  但我相信我自己^0^ 等待12月23v_v 希望我同你會有1個開開心心ge以後:)

難得有人待我這麼好*如此照料周到;何事我又要讓人最苦惱?

涼粉*感謝你呀,為左我地要咁煩'不過今日開始就5會再系咁嫁喇  以後有咩事你都要搵我同我傾計也.v. 朋友<3多謝你呀'不過關於佢ge一切都冇必要再向我交代^_^ 冇必要同我講 anyway you are my  friend :$