2005 年 12 月 15 日 星期四  | |
=.="  |
今日唔係好舒服=.=
但都好過前幾日嫁啦
宜家玩電腦好悶
都唔知有咩玩
好想再有d錢,出多次旺角呀=.=
唔打啦,做功課嚕.....
|
| 刊登時間︰2005-12-15 05:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 13 日 星期二  | |
太好啦><  |
最近上網無咩做
好悶呀><
25號後我又要出多次血啦
不過算啦,我問過d fd
有一間有得賣a9的8月live既碟
但我聽到幾錢後真係有d.....
要成600蚊,點買呀
如果係200-270到我估都會買既
但咁貴重要訂和
算啦,佢地12月同1月又出live既碟啦
我知道gaze既官網果首係咩歌啦
係佢地既新歌,叫cassis
個mv好正呀><
高c你地要既,就add我問我拿啦
好想佢地快d出live碟啦
唔打啦,我諗唔到有咩打呀 |
| 刊登時間︰2005-12-13 11:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 10 日 星期六  | |
......x'mas  |
我想今月又要大出血啦=.=
聽d fd講
12月25號a9又出live碟
香港會遲幾日既
咁我又要出去買啦=.=
不過算啦
佢地既live我都味睇過
就睇下啦
我估都要幾百蚊,要儲錢呀
我可能會同k-靈夜去既
但睇下佢去唔去啦
嗯,最近要小d出街啦
如果中意既上下娖個網啦
係gazette既官網
入到去首歌好好聽嫁
但我又唔知叫咩名
等晚d問下靈夜仙..... |
| 刊登時間︰2005-12-10 02:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|