2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天
好累呀=.=

今日出左成日街好累呀=.=

唔係好想打日記啦><

今日出去時影左d相

聽日放上黎啦

刊登時間︰2005-12-31 11:16 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 30 日  星期五   晴天
悶爆呀 鬱悶

今日同平日好唔同

上網好悶==.

但又好想快d到1月

因a9出live啦><

好開心呀><

今日上左好多我平日玩開既論壇

但上唔到@@

咁今日就好無聊咁過............

又上左去睇姬莓打既日記

佢地日日都打><

唔知點解好唔開心

好想自己係日本就好啦

咁我一定唔會悶啦

算啦,大個做野努力d

多d錢去日本住嚕><

唔知高c佢點呢

我就想一月出旺中買手飾

又想買返d新衫

都唔知點,但又無錢和=3=

以幾日都唔知咩事呀

msn成日有事=0=

但如果唔玩電腦既可以做咩呢

好想買返部有相機既電話呀

咁我出街時就可以post多d相上黎啦

點解我會想咁呢

可能係睇左好多日本人打既日記

好令,佢地好中意放一d

平日生活既圖上去

睇左之後,就想好似佢地咁

今日我唔係好想通啦

但等一陣悶既可能會去睇gals啦

宜家想多d出街啦

但又無錢和==.

如果有人悶既

就msn我啦><

叫左個fd!幫我做左個將既頭像呀

都幾令嫁,我都幾中意

宜家好想學電結

但唔知點開口同呀媽講

但我又怕自己係一時想仙去學

我都唔知呀=.="

唔打啦,好累呀

(ps)今日收左好多圖

今日最開心就係收到a9既簽名圖

有d都分唔到邊個打邊個呀

但我就睇得出hiroto既簽名因好易認

我宜家仙知a9隻華想

係有特別板既

嘩,唔知幾令呀

有佢地各人既圖啦

有張貼紙,張野同我買到既都唔同既

其他就一樣

宜家我真係好想去日本呀><

 

刊登時間︰2005-12-30 10:07 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 29 日  星期四   晴天
巧開心呀 愉快

巧開心呀><

可能真係去訂a9既live啦

但可能要400幾蚊@@

但我估都會訂既

因係日本到訂仙有特典

好想快d睇到呀

佢地既pv真係好型嫁><

我估我都係好中意佢地

2月可能又要大出血嚕

又要買bis,gaze同姬莓既碟

三張我都想要

但真係買既可能要

500-600蚊呀@@

不過好彩一月係新年姐

好想快d到我生日呀

我宜家最想收到既野係

"電結"呀............(大叫)

之前係家樓下睇到過

有二個既

黑色我中意要1000幾蚊

另一個白色都ok既都要800幾蚊

唔知點解,個肚好痛呀><

唔跳係咪喝左酒加左d野

算啦,唔講啦,講左又痛啦=﹏=

頭仙去左姬莓既官網睇

日本既x'mas好令呀~

好想係日本呀

不過得個想字...(飄)

不過我睇到佢地12月31號要做第一埸live

所以留左d野比怜奈同雀夜

下面就係我留比佢地既話啦

"頑張れ,支持あなた達のLIVE"

我就咁同佢地講左

意思姐係

"努力,支持你們的live"

希望佢地睇到啦

唔打啦,888

刊登時間︰2005-12-29 10:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


maho0425
暱稱: KING
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
悶到暈...
甜心粉絲王
放假嚕
大出血=3=
今日好火呀~
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Room
メロメロパーク
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 71
今日人氣: 11
累積人氣: 9540
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed