2005 年 12 月 31 日 星期六  | |
| 好累呀=.= |
今日出左成日街好累呀=.=
唔係好想打日記啦><
今日出去時影左d相
聽日放上黎啦
|
| 刊登時間︰2005-12-31 11:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 30 日 星期五  | |
悶爆呀  |
今日同平日好唔同
上網好悶==.
但又好想快d到1月
因a9出live啦><
好開心呀><
今日上左好多我平日玩開既論壇
但上唔到@@
咁今日就好無聊咁過............
又上左去睇姬莓打既日記
佢地日日都打><
唔知點解好唔開心
好想自己係日本就好啦
咁我一定唔會悶啦
算啦,大個做野努力d
多d錢去日本住嚕><
唔知高c佢點呢
我就想一月出旺中買手飾
又想買返d新衫
都唔知點,但又無錢和=3=
以幾日都唔知咩事呀
msn成日有事=0=
但如果唔玩電腦既可以做咩呢
好想買返部有相機既電話呀
咁我出街時就可以post多d相上黎啦
點解我會想咁呢
可能係睇左好多日本人打既日記
好令,佢地好中意放一d
平日生活既圖上去
睇左之後,就想好似佢地咁
今日我唔係好想通啦
但等一陣悶既可能會去睇gals啦
宜家想多d出街啦
但又無錢和==.
如果有人悶既
就msn我啦><
叫左個fd!幫我做左個將既頭像呀
都幾令嫁,我都幾中意
宜家好想學電結
但唔知點開口同呀媽講
但我又怕自己係一時想仙去學
我都唔知呀=.="
唔打啦,好累呀
(ps)今日收左好多圖
今日最開心就係收到a9既簽名圖
有d都分唔到邊個打邊個呀
但我就睇得出hiroto既簽名因好易認
我宜家仙知a9隻華想
係有特別板既
嘩,唔知幾令呀
有佢地各人既圖啦
有張貼紙,張野同我買到既都唔同既
其他就一樣
宜家我真係好想去日本呀><
|
| 刊登時間︰2005-12-30 10:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 29 日 星期四  | |
巧開心呀  |
巧開心呀><
可能真係去訂a9既live啦
但可能要400幾蚊@@
但我估都會訂既
因係日本到訂仙有特典
好想快d睇到呀
佢地既pv真係好型嫁><
我估我都係好中意佢地
2月可能又要大出血嚕
又要買bis,gaze同姬莓既碟
三張我都想要
但真係買既可能要
500-600蚊呀@@
不過好彩一月係新年姐
好想快d到我生日呀
我宜家最想收到既野係
"電結"呀............(大叫)
之前係家樓下睇到過
有二個既
黑色我中意要1000幾蚊
另一個白色都ok既都要800幾蚊
唔知點解,個肚好痛呀><
唔跳係咪喝左酒加左d野
算啦,唔講啦,講左又痛啦=﹏=
頭仙去左姬莓既官網睇
日本既x'mas好令呀~
好想係日本呀
不過得個想字...(飄)
不過我睇到佢地12月31號要做第一埸live
所以留左d野比怜奈同雀夜
下面就係我留比佢地既話啦
"頑張れ,支持あなた達のLIVE"
我就咁同佢地講左
意思姐係
"努力,支持你們的live"
希望佢地睇到啦
唔打啦,888
|
| 刊登時間︰2005-12-29 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 35 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|