今日9點起身
11點去左書展..同YY同埋佢條仔...加多個小學同學
大家都有買幾本書..無晒錢
我地又做左人地電燈{擔}
D行為無眼睇...
諗住再去多次書展.....
味到1點個個都話走...
超眼訓