| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 4 日 星期二  |
2007-09-04  |
分類: 未分類 |
琴日早早就上床瞓覚.一早七點几就起身打機..
總算系可以調返啲生活嘅時間.
不過成日譵住電腦咯.
好似比較巨...
竟然今晚九點半就返房瞓.
瞓到3嚸起身喔.
又開始癡綫喇..
系未甘就叫做失眠啊???
你平時系未甘咖?
雖然你話你好小機會上網.但系你記得要寫blog喔.
唔系就真系唔知你過得嚸喇...
|
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
到底自己神定鬼???  |
分類: 未分類 |
感覺自己好似有种神唔似神鬼唔似鬼甘..
日頭就瞓到豬甘,晚黑就博命打機.越离越唔正常.
到底我自己想嚸?
連自己都唔知嚸,就梗錫無人鞤得到我.
唉.
無寫兩日喇.基本都系甘.,星期六就同咗佢哋去游水.
沙灘打排球.晚黑又去網吧打機.
星期日就更加無時講,一直通宵到中午,跟住瞓到晚黑嘅1點.
又起身繼續打機..
好似中毒甘./.
想死了... |
2007 年 8 月 31 日 星期五  |
| 2007-08-31 |
分類: 未分類 |
今日仲癡綫,竟然真系可以唔瞓,一直通宵到中午..
之後PAT落班离搵我.
12嚸就走咗出去唱K.
後尾仲走佢搵埋璁一齊過离玩..
唱到四點半出去行下,跟住返屋企,鼎唔順了.
瞓到晚黑12嚸甘上下起身繼續游戲..
又通宵了,跟鐵人無乜分別..
開始癡綫了..
成日几無上Q喇,你過得嚸呢?
听PAT説你琴晚失眠一直到中午都無瞓.辛苦死死喇.
今晚你應該會瞓得好好咖喇.
唔知琴晚我介紹嘅電影你有無睇?我覺得真系唔錯.
或者你睇完之後再同我講講覺得如何吧... |
2007 年 8 月 30 日 星期四  |
2007-08-30  |
分類: 未分類 |
其實今日同琴日嘅生活節奏都無咩分別..
唉........
無奈啊.
不過最緊要嘅就系,我現在一邊食飯一邊寫blog先厲害..
我記得你琴晚好似都几早就瞓咗.
點解依加又見你唔到嘅?系未啲時間真系甘唔啱啊???? |
2007 年 8 月 29 日 星期三  |
| 辛酸得很... |
分類: 未分類 |
今日都唔知點解,.
好似成個人都無晒心情甘,琴晚等佢等咗一個通宵.
一直到一早,都無瞓到,食埋飯.
中午兩點甘上下,感覺有嚸眼瞓,先上床瞓.
瞓到晚黑嘅成10嚸锺.
系屋企搵咗兩個麵包食咗就算數,
我終于明白一個人真系好悶咖.
現在覺得自己越离越癡綫.
啲時間搞得越离越唔正常.日日都食無定時.
簡直都唔知自己想嚸.好辛苦啊甘.
邊嗰可以鞤得我啊?
教人哋又甘叻,偏偏自己又甘辛苦,到底爲咩???
等咗兩日,先見到你上Q.
但系又唔知同你講咩.辛酸得很啊....... |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|