琴晚打机打到好夜,同WIA都倾咗好少嘢,不过区系朋友
屋企瞓覚,可能系发生咗口角之间嘅问题喇,好似话嘈咗
交,后尾仲打起离tim.我唔知区会唔会有事,后尾也都唔
知区会点,毕竟我又唔系区边个边个,不过都也都好担心
区,之后仲落埋线,之后就打机打到一早天光先瞓,瞓醒之
后先发觉电话原來没有钱了,扣晒月租,啲朋友打都打唔
入,无聊咗一个下午系屋企睇电影,晚黑就出去跳舞,跳到
好夜,之后同个朋友一齐食宵夜,后尾去公园仔度坐下,突
然有一个又聋又哑嘅妇女同我哋講嘢,区同我哋表达咗区
嘅意思,但系我有好多都睇唔明,虽然系睇唔明啊,不过我
就觉得区系有好多苦想同我哋讲,其实我都好同情区咖,之
但系自己又睇唔明,有啲我睇明嘅就系区点解会又聋又哑
嘅原因就系卑人打到甘咖,至于邊嗰我就唔知了.别人嘅嘢
自己又唔好管得甘多,做返自己就系了.还有今日我哋MV部
决定WIA进入MV部被否决了,原因就系因为区系HK我哋系
内地,有活动区参加唔到,同埋有时候我哋活动区参加唔到,
我觉得自己好无用,原本同区讲好我可以另到区进入,最后
都系唔得,心入面好内疚,唔知区会点冧我了,或者我系区心
入面又被扣分喇,好失败啊.....就连呢小小嘢都做唔到,平时
就系人哋面前点叻点叻,到最后都系一个失败者..... |