下午去旺角同鏵鏵慶祝生日~~
因為我ge生日係10號,而佢係14號,所以就選o左呢日做生日~而且佢地唔使返工tim~
依家唱k仲有d走音,感冒始終未好番.......慘~
不過食緊中藥~應該好快好番
始終係中藥好過西藥~草藥萬歲!!!!!