今日係中五學生好緊張ge日子
聽人講沐恩同恩主教d成績都唔多好
我認識ge人
有d原校升到
有d仲未知
有d就連影都冇
不過你地開唔開心都好~
想搵人傾計都可以搵我
如果可以,我會盡力幫
所以唔好咁唔開心la~~
而retake eng ge人呢
考得好就自然好好la~
考得唔好都唔使頹喎
可能一時失手o者~~
而且ce ge eng都唔係count好多o者~~
我地今年理科有5~7空位
文科就有6~8個
頭先接到好消息唷
circle同關正都返o左黎何中讀
太好la~又見到佢地la~~
不過我都係期待緊有可愛ge男生je~~
雖然比我少ge男生都唔係我發花癲ge好對象.....
but....睇下都好過冇,係咪???
今年得7~8個人修bio
好少.......
但係d人ge成績唔知點
只係知其中一個就係我地ge yipyip小姐
歡迎歡迎
不過要努力ar~
唔好令到sum sir傷心多次......(不過...........um.......都係顧掂我自己先)
|