今朝老豆打嚟嘈醒咗我= =仲有一分鐘都唔比我訓埋,
之後返到學校做hw,閱讀堂睇報紙
,上林廣發堂:好鬼悶
世史:還好些,中文:勁想去睇果套戲,英文:至討厭,默書合
格,lunch:見到秦少佢地又係食我地果間^^,返番去school
揾呀蔡,揾極都揾唔到,之後先知佢o係computer room
同佢講坐位想同邊個坐,佢話唔可以我地話事,之後唔知點解
又唔知邊個講用''秋籤''既方法,更住上去room問佢地贊唔贊
成,個個都贊成= =,更住呀蔡上堂,講咗一陣坐位既嘢,
佢話放學前會用''秋籤''既方法去換坐位,,多麼的驚恐,原
路上堂都驚更,上下上下堂,見到窗出面有tvb 新聞既車,
呀洲騙班人話有''趙海珠'',更住林武杰就狂話趙海珠係索女
勁想過嚟睇,但呀sir 唔比,之後3:20,要換坐位啦!!
呀sir''秋籤''啦,果陣時係勁驚咯= =,唔想同d低能坐.
但最終都係要同洗雪盈坐><,,妖!!自閉嫁佢,,不過秦少坐我前
面,呀j ,林武杰,呀洲,popo 都同我坐得好近,好開心呀!!
放學lu,o拿o拿聲去廁所,可能太激啦,更住就去開會,有d悶......
|