今日同呀男去明將食壽司,,好多三文魚^o^更住去咗kids garden食日本手拉雪糕好味,,更住去咗拎身份証,更住又行下CWB,,更住去咗許留山飲野,更住行行行,冇嗱嗱想睇戲,,更住就去咗買戲飛,,魔蟲口入=O=睇完唔使食DINNER….好想嘔><睇完陪咗呀男去商務買書,更住去咗世貿打機^O^更住就GO HOME啦!!!!!