今朝11點幾起身啦!之後就食嘢,,換衫去OCEAN PARK 啦!
去到門口要等呀PO d fd 啦!等都幾耐下..之後搭攬車啦!行更果陣,
呀po同我講話佢d fd 問我地咩name 啦!但我冇理佢啦!!之後去玩海
盜船,過山車,跳樓機,飛''英'',越礦飛車,滑浪飛船,更住呀po 個fd
既fd 打比佢,話有鬼屋既手帶,更住我地又搭番覽車番去,話咁快就
天黑啦!!d鬼就出曬嚟,原來我地d手帶係貴嘢,係快線,so 唔使等
就有得玩啦!勁恐佈low,d人化到個裝,赫死人,又無啦啦衝出嚟喎
= =,本身我地諗住去灣仔食壽司,但點知11點幾收,SO去咗香
港仔食糖水,更住又好餓,更住又食咗雲x河,更住就返屋企,到屋企
門口先記得d嘢o係曬呀男道,更住去佢屋企攞番,1:00返到去,
睇埋''紅白x台慶''4:00 sleep 啦!!
|