今日啦..同呀丹,呀茵,呀誼,呀惠,去MK啦..好開心呢.
3:30啦.到太古mtr,佢地到曬啦.咁上車啦.聽mp3@
聊天,好快到mk 呢.之後去花園街啦.行完去買野飲啦.老闆唔
記得收我同呀誼錢喎,更住去旺中啦.買咗好多嘢呢.
夜啦/一齊坐mtr返西灣河食茶餐廳啦./好味
更住成班上我屋企啦.玩試衫3啦..好好笑呀.更住睇歡樂
滿東華啦//11:40佢地走啦.咁我就去沖涼and睇
歡樂滿東華啦.好搞笑呀,,睇到4:00去sleep 啦
今日洗咗$400幾蚊,,多心痛呢..