makio
暱稱: MikiyOBABY
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
新XG
7月14夜鬼
吳雨霏 - 座右銘
MISS YOU
HAPPY
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 138
今日人氣: 75
累積人氣: 11656
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 30 日  星期五   晴天


... 分類: 未分類

今朝9點,大雄send sms比我,,佢話唔好去跑,,落雨,,果地下好濕,,更住我係好開心咯,,因為我想訓,,唔想去跑,,更住我同佢講ok,,咁我訓覺先,,更住佢話我正一懶訓豬== ,,更住我計逐訓啦,訓到1點,食野,3點幾呀男上嚟,,






訪客留言 (返回 makio 的日誌)


橘慶誼 於 2006-01-06 05:57 PM 發表:
我唔諗其他野啫~~
唔代表人地唔諗架嘛~~
果個女主角唔係慘~~
佢只係失去一個對佢好重要既人啫~~
「天下無不散之賢植」呀嘛~~
如果好似你咁講,
同B威,open咪慘到要生要死??
睇開D啦~香港人~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



誼 於 2006-01-03 12:29 PM 發表:
你呢個聖誕假都好「開心」下喎∼∼
會唔會係第二個“真人真事”呢??
如果係,你想個結局係點呢??
你會唔會同女主角一樣呢??
祝你新年快樂∼∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

新年快樂呀,聖誕都幾開心嫁 ,,但你唔好諗其他野呢,,我唔想做果個女主角呀><我唔要咁惨惨呀,,
Posted at 2006-01-04 12:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]