今日係2005最後一日,,><希望一d唔開心既野永遠唔會再嚟..今晚去咗銅鑼灣倒數,氣氛極度興奮^^人流超多,,d人多到呼吸困難,時代又15數到1....之後放起煙花來..真的很美麗,,就在這刻,我有些想時間停下來,心裡有些不捨得2005呢,,後來打比好多人,,同佢地說聲[HAPPY NEW YEAR]..
新年快樂,,,,2006