makio
暱稱: MikiyOBABY
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新XG
7月14夜鬼
吳雨霏 - 座右銘
MISS YOU
HAPPY
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 138
今日人氣: 10
累積人氣: 11460
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 26 日  星期四   晴天


夠了,,真的忍無可忍 分類: 未分類

今日好開心呀,^^返埋今日就放假啦,今朝唔想起身呢,><咁真係超眼訓呀嫲,唉!都返埋今日姐,算啦,都係起身啦,出到廳DADDY迫我食籮白榚= =我唔想食呢,嗱嗱聲搞好曬野走人,出門口果陣DADDY話我衰女,唔幫襯佢D籮白榚= =嗯..返到SCH早會,校長播歌林子詳><之後上PE,同呀FUN打羽毛球,打下打下好累,同FUN坐埋一邊聊聊天,傾到落堂去換衫33,之後陪FUN去揾PANDA,之後又落CANTEEN買三文治,之後上番RM,上堂,好好好好眼訓,中文堂本身唔使要默書,之後MISS張問邊個冇温書,D人LOW= ="拒"手,攪到要成班出黑板默書= =妖!!!!我要抄啦,不過3分鐘都抄曬,更住仲做埋問答,LUNCH同呀男去大家樂食,好好味,^^之後買咗支楊枝金露^^返到SCH,去廁所遇到FUN,之後上RM啦.同FUN去.......返到RM,忍唔住,好炆咯,憎憎憎憎..之後上堂訓咗陣,上MATHS小測,放學同男,洲,FUN,PANDA,去睇鞋,冇呀洲鍾意果對,之後就返屋企啦,o係MTR同男,FUN講講講講講><咁真係好炆呢,之後同呀男去買野食啦,遇到FUN AND PANDA,,買完野啦,又遇到佢地^^之後返HOME啦,各自各走LU..今日本身好好好開心的...比佢地搞到....好煩煩煩煩煩煩煩...憎憎憎憎憎憎憎憎..炆炆炆炆,之後諗住訓,但訓唔到,之後玩玩玩玩玩電腦,9點幾大雄打嚟問我去唔去唱k,我好想去呢,但好累,好眼訓,so唔去lu,






訪客留言 (返回 makio 的日誌)


橘慶誼 於 2006-01-27 12:32 PM 發表:

唔多明你講咩??你要體諒一下冇返學既人嘛~~~:P
唔好煩,唔好憎,唔好炆啦~~~;)
maths小測難唔難呀???:S
「佢地」係邊個呀??*-)
睇你日記如果個日冇返就真係唔明啦~~~=...=

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都想唔煩,唔憎,唔炆low,但唔得咯><
有d野你一定唔會明咯!!除非你都係過來人...
maths唔難呀!!!
Posted at 2006-01-27 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]