今日lunch同粒,男食吉野家..見到小池...呀男就.....我地仲講到勁大聲..人地就坐我地隔離乍= =佢個fd望住= =一定係聽到啦><算了,今日上少最尾兩堂,,超開心,,但要玩埋d白痴既野,呀男幫我玩^^我同呀敏坐o係carteen傾計,傾傾傾到3點半,上課室,要做埋d問卷,就走得了,放學不記得要等呀男,呀粒,敏上去揾佢,佢要補習,咁我地就走啦!!我,呀敏,呀粒上咗呀芬home,整衫33,幫呀芬整頭,嘩嘩!!第一次都算幾好啦!!開頭都有少少驚,最後都熟手咗..之後同呀芬出去啦,大雄打嚟???好采佢去比賽..又會今日咁岩打比我咯!!!嚇親我!!之後呀芬上咗嚟我home,到我換衫33果d啦!!搞得太耐,比daddy罵= =8點幾出去,好野!!終於有得任食任飲啦!!飲飲飲..狂飲酒..12點幾食完走啦!!!我好像又醉了,,去了一間野果道坐,不久我嘔了..過了一會兒..又再嘔多次,坐咗陣..去咗西灣河公園仔坐,,過馬路果陣,,又想嘔..好采岩岩過完馬路..咁就嘔咗去d草果道= =勁辛苦之後去打秋千,我好像睡着了,,呀芬叫醒我..叫我回家吧!!okok回家去了..呀芬送我回家,,thx你呢!!!!
|