嘻嘻!!today好開心呀!!頭兩堂係art,終於可以將件衫3 so 出嚟啦!!做咗好耐嫁啦!!尋晚仲要做到12點幾,累44..第一堂miss就比我地整衫3啦,第二堂我地就去換33啦!!好興奮ar^^我地換咗牛仔果件先..型!T-背心,,好少布==到晚裝啦!!超正....MISS好喜歡!!仲可以上埋台AR^^到我地班d人舉手投票,果班女真係.....公私不分...一味帶住d私人恩怨做人,一d都唔化,小器都4444,睇都睇得出佢地諗咩啦!!d表情做曬出嚟,算吧,無謂同果d人嘈,如果我係要嘈,一早嘈咗你地啦!!仲話信神囉!又小器,心胸狹窄,不懂寬宏大量,不懂原諒人,事事斤斤計教,,難道這就是信神的原則嗎??不更要,我地都攞咗滿分,,哈哈.有70分呀!!之後返rm,見到班女的眼神..嘩嘩!!使唔使咁ar...真係一群長不大的...中3了,仲要做埋依d咁無聊既野,之後仲聽到有人大笑添..我知..笑我丫嫲..真無聊,上世史又講冷戰..真係越講越似佢地做果d野!!笑444我!!lunch食 KFC,又貴又唔飽..不過好好味^^返到school上埋果兩堂,就放lu,我地成tim人去咗公園練行walk,6點返到home!!岩岩東張西望做WAT呀^^好靚仔呀!!@@
|