話咁快又到星期5啦!!今日照平時咁返學,生活教育要講pj,我要講果篇都幾大篇下..無所謂啦!!!誼教我點講,thx^^兩堂有3組講咗..淨番兩組,,呀sir話maths比我地講埋,唔使小測,正^^之後上eng,miss好似發現咗,,望一望@@好采冇比佢捉,可能佢唔肯定掛,下次要轉方式先,之後上chin,好不習慣,miss在我前面常常望住我= =上comp冇落mmlc,luncho係canteen食,because下雨...之後maths啦!!要講pj,,洲講得好搞笑,到我講啦!!!超緊張,,講完面都紅埋,"興"都飛起>o<結果出嚟了,最高分係呀洲24點..分,,我地就有20分,都不錯呢!!上chis悶爆..下課後在班房等xx個fd教跳舞..等咗好好耐..呀男放學了..佢話她的裙子上到台,我拿來看,嘩嘩!!會唔會係同我地個件差不多嗎???連d裝飾都一樣= =那時我沒有出聲,之後就走咗番去西灣河,同呀男o係太安樓食糃粉,好味^^芬打嚟,,有野同我講??之後番到home打番比芬,冇人聽,,6點幾她再打嚟,不出我所料,大家心裡也是有果件事存在,傾咗陣,以諗到有咩辨法解決了..星期一搞掂去
p.s 現在in school以減少了戰爭的感覺
多麼舒服呢
|