今朝要早會,之後返到rm即抄中文,because尋晚唔記得帶書,之後比po知道咗,之後佢就同yan講,更住同埋科長講[做同學使唔使做到咁呀,我又冇得罪到你地,件事都過咗咁耐啦,點解你地仲要耿耿於懷,我係比你地拋棄果個,我都冇做d咩出嚟啦,我都冇追究,我亦都冇諗過要報復,點解你地仲要單單打打,你地係味覺得好好玩??]之後上p.e行橋超高難度,d動作難到飛起,勁快就上完p.e,仲想上多2堂,之後都係上堂,上堂,上堂,maths答岩條數,有金沙食,之後呀sir叫咗三對男女出嚟答問題,呀sir似乎係有d意思咁??呀芬比咗miss lee結婚照,漂亮得很,lunch同男去咗M記食,今次有特破,就係轉咗飲orange~.~,2點番到sch,上rm啦,上2堂生物,極度眼訓,周公正在揾更我,更住訓咗陣,放學同男閃人,好耐都冇試過咁早就走,4點就到西灣河,過馬路果陣,有個男仔嗌我??我一轉頭,嘩嘩!!原來係b威,佢同胡仔踩更單車,嚇親我,今日天氣好得很,I LIKE^^之後就同咗呀男上山啦,太陽曬得非常,令我流不少汗水,超舒服,之後見到隻北京dog dog,好可愛喔!!6點返home,男在我home食dinner,9點3她走了....
p.s 一切正常,她以回復往時的模樣
凡事留一線 日後好相見
|