今朝行慢咗,未到sch就打鐘,好采都冇遲到^^上到rm先知要做生物,P.1-9= =超多,好采都做得切,之後上maths,music,music好爆笑,要更住Andy and 梅姐跳舞^^我同芬一組,跳得勁好笑,之後上2堂eng,,悶爆爆爆,2個rs都同呀敏,粒去揾model,之後上生物,物埋,生物要分組,同誼,芬,敏,粒一組,lunch同呀男食吉野家,今日多番d人啦,之後呀男就陪我去睇電話,真係好好好想買,計計計計,返sch上chem and chin,chem做實驗,,超過"引",好鬼底死,,勁好玩low係,週會測英作,好快就作完,訓咗陣,放學同呀敏,呀粒上art rm搞model d野,之後就同咗呀敏去深水涉,行咗勁耐喎係,累4444,8點幾返到home
|